Ik heb een serieus probleem. Ik ben bezig aan een panel die vragen dynamisch weergeeft. De vragen worden opgehaald uit een database en hebben een variabel aantal antwoorden. Tot hier gaat alles goed, ik krijg mijn eerste vraag zonder problemen op het panel. Maar vanaf dat ik op de knop wil drukken om een tweede vraag te krijgen, lukt dit niet. Het panel blijft de eerste vraag weergeven. Door middel van kleine testjes weet ik wel dat de 2e vraag er achter zit.
Wat ik al heb geprobeerd maar niet werkte
repaint(). Dit doet gewoon niks, het zou via deze methode moeten werken maar ik weet het echt niet.
revalidate() Hierdoor krijgt ik wel mijn 2e vraag te zien, maar alle radiobuttons van de eerste vraag worden op een lijn gezet en de nieuwe radiobuttons komen eronder te staan. Wat de hele layout naar de knoppen helpt. Nu is de vraag hoe ik dit dynamisch kan oplossen, aangezien al mijn radiobuttons er dynamisch opgeplakt worden. Enig idee?
Dit is de code:
Wat ik al heb geprobeerd maar niet werkte
repaint(). Dit doet gewoon niks, het zou via deze methode moeten werken maar ik weet het echt niet.
revalidate() Hierdoor krijgt ik wel mijn 2e vraag te zien, maar alle radiobuttons van de eerste vraag worden op een lijn gezet en de nieuwe radiobuttons komen eronder te staan. Wat de hele layout naar de knoppen helpt. Nu is de vraag hoe ik dit dynamisch kan oplossen, aangezien al mijn radiobuttons er dynamisch opgeplakt worden. Enig idee?
Dit is de code:
code:
1
| *snip* |
[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 23-03-2010 21:29 ]