Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
http://gathering.tweakers.net/forum/find en dan ff in het onderwerp zoeken naar ISDN delen.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Gewoon een passief ISDN hubje lijkt me de oplossing. Kost veel, maar dan heb je ook nix...
(reken op 25 gulden)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Dit bedoel ik niet....
Hier krijg je allemaal van die loze network sharing...
Ik heb gewoon 1 lijn en nu is mijn vraag kan ik met een verloop stekkertje er 2 lijnen van maken...
Hier krijg je allemaal van die loze network sharing...
Ik heb gewoon 1 lijn en nu is mijn vraag kan ik met een verloop stekkertje er 2 lijnen van maken...
pven, de bedoeling is ongetwijfeld goed, maar om dit bij SU aan te melden gaat denk ik iets te ver. Een topic dat voor de tigste keer voorbij komt is misschien irri, maar hoeft niet meteen gesloten te worden. Arme HlpDsK heeft het al zo druk!Op donderdag 08 maart 2001 19:01 schreef pven het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/find en dan ff in het onderwerp zoeken naar ISDN delen.
Mare ff serieus, als je iedere posting die niet voor het openen door de search is gegaan gaan sluiten, dan houdt je echt geen GoT over. Bovendien kan het best zo zijn dat sinds de laatste opening een nieuwe techniek is ontwikkeld, die nog niet op GoT ter sprake was gekomen.
Heal the internet ...
Snap wel wat je bedoelt maar in die seach krijg je 1000 topics waar 980 zinloos zijn..
Kunnen die niet gedeleted worden dan!!

Nogmaals excuses voor dit zinloze topic dan maar....
Kunnen die niet gedeleted worden dan!!
Nogmaals excuses voor dit zinloze topic dan maar....
Als je goed zoekt dan vind je het wel
probeer maar es "Isdn lijnen" bij het zoekvakje en dan op onderwerp zoeken en in het forum internet & telefonie.
En dan de bovenste optie.
Daar staat volgens mij best een oplossing hoor
probeer maar es "Isdn lijnen" bij het zoekvakje en dan op onderwerp zoeken en in het forum internet & telefonie.
En dan de bovenste optie.
Daar staat volgens mij best een oplossing hoor
Verwijderd
is dat nou zoooo moeilijk om ff een kort antwoord te geven????? zo onzinnig is het nou ook weer niet en als jullie met zn allen op dit geval wijzen naar de search kun je dat wel met 95% van de andere gevallen doen!!!!!!!!!!!!!!!.
en als antwoord op je vraag: ja dat kan je moet gewoon ff bij primafoon ofzo ff zo'n splitdoosje halen kabel erin en je hebt 2 outputs. je kunt dan 2 pc 's gebruiken.
Tegelijkerteid weet ik niet in theorie kun je dan misschien 128kb : 2 = 2x64 maar ik weet niet of dit hier op gaat.
en als antwoord op je vraag: ja dat kan je moet gewoon ff bij primafoon ofzo ff zo'n splitdoosje halen kabel erin en je hebt 2 outputs. je kunt dan 2 pc 's gebruiken.
Tegelijkerteid weet ik niet in theorie kun je dan misschien 128kb : 2 = 2x64 maar ik weet niet of dit hier op gaat.
Over beide lijnen kun je 128KB/s trekken, alleen niet tegelijkertijd. Het is OF 2 x 64 KB OF 1 x 128 KB. In principe is de internetsharing via sygate oid wel efficienter, omdat je dan de 128 KB/s op beide machines ter beschikking hebt (natuurlijk niet op het zelfde momentOp donderdag 08 maart 2001 21:16 schreef kRiTz_C het volgende:
is dat nou zoooo moeilijk om ff een kort antwoord te geven????? zo onzinnig is het nou ook weer niet en als jullie met zn allen op dit geval wijzen naar de search kun je dat wel met 95% van de andere gevallen doen!!!!!!!!!!!!!!!.
Misschien is het wel aardig om op te merken, dat dit alsnog geregeld kan worden, maar dan kun je het beste met een sharing progje werken, die je handmatig uit kunt schakelen. Dus dan ga je voor sharing van internet over 1 PC en als dat eruit ligt dan is het iedere PC voor zich...
Heal the internet ...
Waarom hebben we dan de search-optie? Om te kijken voor de hoeveelste keer je dezelfde vraag kan stellen?Op donderdag 08 maart 2001 19:10 schreef FoolZero het volgende:
[..]
pven, de bedoeling is ongetwijfeld goed, maar om dit bij SU aan te melden gaat denk ik iets te ver. Een topic dat voor de tigste keer voorbij komt is misschien irri, maar hoeft niet meteen gesloten te worden. Arme HlpDsK heeft het al zo druk!
ISDN is een techniek die tegenwoordig niet echt nieuw meer te noemen is, maar dat is beetje offtopic. Daarnaast heb ik het antwoord op de oorspronkelijke posting m.b.v. de search binnen één minuut terug gevonden.Mare ff serieus, als je iedere posting die niet voor het openen door de search is gegaan gaan sluiten, dan houdt je echt geen GoT over. Bovendien kan het best zo zijn dat sinds de laatste opening een nieuwe techniek is ontwikkeld, die nog niet op GoT ter sprake was gekomen.
Misschien dat ik in LA maar voor ga stellen om de search-optie te laten vervallen...
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1