Scannen naar e-mail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demasterbaas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-08 10:59
Ik krijg veel de vraag over hoe je nou het beste kan scannen naar e-mail... Grote (dure) all-in-ones kunnen dit vaak zelf doen (PDF maken en mailen), maar de kleinere apparaten zijn vaak host-based en nogal gammel is mijn ervaring... Heeft iemand een idee hoe ik een beetje betaalbaar kan scannen naar mail? Zijn er ook scanners die kunnen mailen (dus zonder printer) eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Ik heb hier een goedkope (en ook al oudere) losse scanner van Canon, een Canonscan Lide25, daarmee kan ik direct scannen naar e-mail...

Deze Canoscan Lide100 kan het al bijvoorbeeld, die heb je al voor nog geen €60,- : pricewatch: Canon Canoscan LiDE 100

Het heeft dan eigenlijk ook maar heel weinig met de scanner zelf te maken, maar des te meer met de software die je gebruikt om de scanner aan te sturen ;) Zo goed als alle scanners worden geleverd met software waarmee het mogelijk is, maar mocht het niet zo zijn dan is nog iedere scanner geschikt om te scannen naar email als je de juiste software gebruikt.

[ Voor 43% gewijzigd door MicGlou op 23-03-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat is softwarematig dan hè, via de host dus. Ik heb zo'n vermoeden dat de TS het in de scanner zelf wil.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Compizfox schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:45:
Dat is softwarematig dan hè, via de host dus. Ik heb zo'n vermoeden dat de TS het in de scanner zelf wil.
Dan moet de TS wel wat specifieker zijn... er wordt gevraagd om een zo goedkoop mogelijke oplossing... een losse scanner welke dit zelf kan regelen is een heel stukje kostbaarder. Volgens mij heb je bij alle scanners onder minstens €250,- altijd een host nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tja, maar dat leek mij wel logisch, dat ie dat bedoelde.

Met elke scanner van 2 euro van de rommelmarkt kun je hostbased scannen naar email, met de juiste software.

[ Voor 1% gewijzigd door Compizfox op 23-03-2010 21:01 . Reden: typo ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:49
MicGlou schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:50:
[...]

Dan moet de TS wel wat specifieker zijn... er wordt gevraagd om een zo goedkoop mogelijke oplossing... een losse scanner welke dit zelf kan regelen is een heel stukje kostbaarder. Volgens mij heb je bij alle scanners onder minstens €250,- altijd een host nodig.
Deze kan het zonder host. Zit maar een kleine 50 euro boven je 250. Echter heeft hij ook allerlei andere foefjes die je waarschijnlijk niet nodig hebt, dus het kan vast wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

hm, aan de andere kant, wat is er mis met een all-in-one die dit kan? dr zijn diversie inktjet printer/scanner all-in-one netwerkprinters die dit als t goed is ook zonder host kunnen.
Pagina: 1