• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-01 12:29
Beste Tweakers,

Voor mijn broertje moet ik op zoek gaan naar een Wireless Mediaspeler die HD kwaliteit kan streamen. De laatste tijd heb ik helaas erg weinig tijd om mij hierin te verdiepen. Zelf heb ik wel al een aantal reviews gelezen en het aanbod bekeken maar ben niet bekend met de populaire keuzes.. features en dergelijke.
Dus hopelijk kan zijn er mensen die mij hier binnen enkele seconden kunnen melden, deze moet je sowieso niet kopen of deze is eigenlijk altijd goed ;)

Wat zoek ik:
De PC staat niet al te ver van de TV (37" Full HD) maar een kabel erna toe trekken is onmogelijk. Een HDMI kabel vanuit de PC zoals ik zelf heb om films te kunnen bekijken lukt dus niet.

Het is de bedoeling dat de mediaspeler Media, met name Films, draadloos kan afspelen op de TV. Het liefst gestreamd. Er draadloze netwerk is type N, dus een type N is ook een pre) Een harde schijf erin is ook leuk :)

Features zoals youtube en radio zenders te beluisteren zijn leuk maar geen must.

Hebben jullie tips of aanbevelingen, laat ze plz weten

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 15:50
tip: lees de eerste 5 topics over mediaspelers, eerste pagina met specs bv.

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-01 12:29
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:14:
tip: lees de eerste 5 topics over mediaspelers, eerste pagina met specs bv.
Alleen na de spec's kijken blijkt niet genoeg te zijn. Ik hoorde dat sommige media players wel dingen in de spec's hebben staan maar dit heel slecht uitvoeren. Zo kunnen sommige players niet draadloos HD kwaliteit streamen.. maar ben ondertussen wel die topics aan het doorspitten