Office 2003 Small Business Ed. : cd corrupt, 1 bestand nodig

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Dell gekocht met 2 cd's van MS Office 2003 Small Business Editie (cd2 is Business contact manager update).
Nu heb ik die pc moeten herinstalleren en zijn er krasjes op die eerste cd met office op.
Microsoft trekt zich niets aan : Dell moet support geven en Dell wil niets doen omdat de beschadiging door de klant veroorzaakt is...
Op het internet is die versie nergens te vinden. De professional versie heeft dat ene bestand dat beschadigd is niet.
Het is dus enkel P2561441.cab dat beschadigd is.
Als iemand me dat zou kunnen bezorgen, mag hij een vinkje zetten bij 'Goede daad doen deze week'...

Zoestefaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
ik weet niet of ik het mag adviseren, maar ik zou even op een bittorent site een aantal torrents langslopen voor deze versie van office, er zit er vast wel een tussen waarvan je enkel dat bestandje kunt downloaden.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Rupie,

Ik heb dat inderdaad al gedaan, maar 't is telkens een prof. versie en daar zit dat bestand niet in :(
Blijkbaar is die Small Business editie niet de populairste geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Is het hernoemen van de P2561434.CAB uit een proffesional versie naar P2561441.cab niet een oplossing?

Gaat het bij de install al fout of tijdens het updaten van je Office?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb het ook geprobeerd. De P2561441.cab is 30,...MB groot en dat andere uit de prof. 28,... MB.
Het zal wel dezelfde functie hebben, maar 'k heb een cd verspeeld met dat bestand uit de pro te hernoemen.
Bij de installatie gaf hij een foutmelding...

Ik heb een pc (xp) opnieuw moeten installeren, dus de office moet nu ook nog geïnstalleerd worden.
Ben er al enkele dagen mee bezig.
Toch alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
voor de volgende keer: je kan het hele zwikkie ook gewoon kopieren naar een normale usb stick en daar vandaan installeren, scheelt cd's ;) Er zit op de pro variant niet toevallig een bestand met exact hetzelfde formaat?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de pro versie (eng.) staat p2561407.cab, maar die is iets kleiner 29 ipv 30 MB en 't lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

De P2561434.CAB op de pro NL is 26,5MB, weet niet of je er wat aan hebt.

Maar welke talen heb je allemaal geprobeerd die P2561441 mee te vervangen, want een NL install met een Engelse .cab gaat em sowieso niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
't was een engelse versie...
'k ga het eens proberen met een nl versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
met de nl pro versie gaat het ook niet : bestand niet gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Werkt de Small Business key niet toevallig op de Pro editie?

Je zou verder eens in de omgeving rond kunnen kijken naar een onbeschadigde CD1 om in de toekomst bij een herinstallatie niet tegen hetzelfde probleem aan te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoek iemand met een Eopen licentie die gebruik kan maken van de hoogte Office 2003 licentie.
Daardoor kan je ook Office Small Business 2003 downloaden.

Ik kan helaas alleen maar Office 2007 small business downloaden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de key werkt niet op een pro.
't ergste is nog dat in dat cab bestand hoofdzakelijk simpele clipart staat...
heb net een installatie geprobeerd zonder publisher en clipart in word, zonder succes.
'k vrees dat ze openoffice gaan mogen gebruiken... moesten ze geen outlook nodig hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
't Is in orde.
Ik heb op marktplaats.nl wemaxtrading.nl gevonden die software (meest OS en office) in grote hoeveelheden aanbied en de Office 2003 small business had hij ook.

Ook een grote Dank U aan iedereen die hier meegeholpen heeft.
Problem solved.
Pagina: 1