Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe draagbare mediaspeler, het leek me een slim idee om hier te posten
Ik heb al een tijdje rondgezocht, maar ik kan nog niet echt tot een beslissing komen.
Ik zit over de iPod Touch na te denken, maar ik houd niet echt van iTunes, heb veel lossless materiaal en vind dat het apparaat te veel op games is ingericht. Ik wil eigenlijk een wat 'volwassener' apparaat.
Ik had twee kandidaten in gedachte, maar kan niet echt goed kiezen.
Cowon iAudio S9

Ziet er uit als een erg leuk apparaat, mooi scherm en superieure geluidskwaliteit. Volgens verschillende reviews is hij echter niet heel erg degelijk.
Pro's
-Superieure geluidskwaliteit
-Klein
-Lange batterijduur!
-Zeer licht, 77 gram.
-Fantastisch scherm
-Goede EQ
-Krasbestendig Gorilla-glas.
Con's
-3,3 Inch is niet erg fijn voor films
-Tekort aan applicaties
-Niet zeer degelijk
-Slechte oordopjes (komt dus weer 30 euro bij)
Archos 5 Internet Tablet

Een groot, degelijk apparaat. Fantastisch voor films!
Pro's
-Groot scherm met heel veel pixels, geweldig voor films.
-Goed internet op wifi-spots
-Makkelijke software
-HD-kwaliteit en DVR
Con's
-Groot, niet heel comfortabel in de broekzak
-Applicaties vrij duur (nog steeds?)
-Batterijduur zeer miniem.
Het is een moeilijk dilemma. Qua prijs zijn ze ongeveer gelijk. Ik ga de mediaspeler elke dag naar school meenemen, ik betwijfel of de Archos zo fijn in m'n broekzak is. Ook op reis zal ik een mediaspeler veel gebruiken. Internet is natuurlijk erg fijn op Wifi-spots. Het tekort aan applicaties vind ik jammer van de Cowon, echter meende ik dat je voor applicaties bij Archos vaak geld moest neerleggen. Films kijken op de Archos is geweldig, wat een kwaliteit!
Kan iemand mij uit dit moeilijke dilemma helpen? Tips? Ervaringen?
Zijn er nog goede alternatieven, een oudere Archos of Cowon?
Hartstikke bedankt!
Krentenbolleke
Ik ben op zoek naar een nieuwe draagbare mediaspeler, het leek me een slim idee om hier te posten
Ik heb al een tijdje rondgezocht, maar ik kan nog niet echt tot een beslissing komen.
Ik zit over de iPod Touch na te denken, maar ik houd niet echt van iTunes, heb veel lossless materiaal en vind dat het apparaat te veel op games is ingericht. Ik wil eigenlijk een wat 'volwassener' apparaat.
Ik had twee kandidaten in gedachte, maar kan niet echt goed kiezen.
Cowon iAudio S9

Ziet er uit als een erg leuk apparaat, mooi scherm en superieure geluidskwaliteit. Volgens verschillende reviews is hij echter niet heel erg degelijk.
Pro's
-Klein
-Lange batterijduur!
-Zeer licht, 77 gram.
-Fantastisch scherm
-Goede EQ
-Krasbestendig Gorilla-glas.
Con's
-3,3 Inch is niet erg fijn voor films
-Tekort aan applicaties
-Niet zeer degelijk
-Slechte oordopjes (komt dus weer 30 euro bij)
Archos 5 Internet Tablet

Een groot, degelijk apparaat. Fantastisch voor films!
Pro's
-Groot scherm met heel veel pixels, geweldig voor films.
-Goed internet op wifi-spots
-Makkelijke software
-HD-kwaliteit en DVR
Con's
-Groot, niet heel comfortabel in de broekzak
-Applicaties vrij duur (nog steeds?)
-Batterijduur zeer miniem.
Het is een moeilijk dilemma. Qua prijs zijn ze ongeveer gelijk. Ik ga de mediaspeler elke dag naar school meenemen, ik betwijfel of de Archos zo fijn in m'n broekzak is. Ook op reis zal ik een mediaspeler veel gebruiken. Internet is natuurlijk erg fijn op Wifi-spots. Het tekort aan applicaties vind ik jammer van de Cowon, echter meende ik dat je voor applicaties bij Archos vaak geld moest neerleggen. Films kijken op de Archos is geweldig, wat een kwaliteit!
Kan iemand mij uit dit moeilijke dilemma helpen? Tips? Ervaringen?
Zijn er nog goede alternatieven, een oudere Archos of Cowon?
Hartstikke bedankt!
Krentenbolleke