Hi,
Ik probeer nu al een tijdje voor elkaar te krijgen om mijn HDTV (Sony Bravia 40W4500) te clonen met mijn normale monitor (Samsung SyncMaster P2370). Het werkt perfect op 720p @ 60hz. Maar ik wil natuurlijk full HD, 1080p. Het probleem is dat mijn monitor daarvoor 60hz gebruikt, en mijn HDTV max 30hz. Ik heb tot op heden geen optie kunnen vinden in Catalyst om dit op te lossen.
Ik heb even gezocht op de ATi site en vond dit:
Is er geen work-a-around?
P.S. ik heb gezocht op het forum, maar kon niet iets soortgelijks vinden (vooral resolutie gebonden). Excuses als ik verkeerd heb gekeken.
Ik probeer nu al een tijdje voor elkaar te krijgen om mijn HDTV (Sony Bravia 40W4500) te clonen met mijn normale monitor (Samsung SyncMaster P2370). Het werkt perfect op 720p @ 60hz. Maar ik wil natuurlijk full HD, 1080p. Het probleem is dat mijn monitor daarvoor 60hz gebruikt, en mijn HDTV max 30hz. Ik heb tot op heden geen optie kunnen vinden in Catalyst om dit op te lossen.
Ik heb even gezocht op de ATi site en vond dit:
Nu vind ik dit nogal vreemd. Het schijnt wel te kunnen met bijvoorbeeld Nvidia kaarten. Ik heb al geprobeerd mijn monitor met mijn HDTV te clonen, maar helaas is mijn monitor niet functioneel op 30hz.37-501: Can I Set Independent Refresh Rates When Using Two Displays in Clone Mode?
The information in this article applies to the following configuration(s):
o Catalyst Control Center
o ATI Control Panel
o Radeon® series
o All-In-Wonder series
o FireGL series
o FireMV series
NO. Only in Extended mode independent resolutions and refresh rates can be selected and NOT in Stretched or Clone mode.
Clone mode represents the exact duplication of the primary monitor in terms of displayed image, resolution and refresh rate.
Is er geen work-a-around?
P.S. ik heb gezocht op het forum, maar kon niet iets soortgelijks vinden (vooral resolutie gebonden). Excuses als ik verkeerd heb gekeken.