Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

Wordt ik geblocked?Zo ja, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Miss_80
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:10
Hallo iedereen,

Ik loop tegen het volgende probleem aan. Een relatie van mij kan sinds een paar weken een bepaalde internetpagina niet meer bereiken. Geen forum of iets dergelijks, gewoon een openbare site. Het maakt niet uit met welke pc (bedraad of draadloos) ik binnen het netwerk die site probeer te benaderen. De standaard melding is "page can not be displayed". Buiten zijn netwerk om kan, is er geen enkel probleem. Ik snap er werkelijks niets meer van :? . Wordt hij geblocked ofzo? Zo ja, is dat dan op het WAN IP adres of op z'n MAC adres (maar dat laatste zou dan geen invloed mogen hebben op het draadloze netwerk.Toch?)? Daaruit volgend, is er iets wat ik er aan kan doen?

Ik heb al reeds een andere router geinstalleerd (het was een D-link en nu is het een Linksys 320N), maar dat loste het probleem in ieder geval niet op.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 05-01 20:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke site? Werkt het wel op IP-adres ipv URL? Welk client-OS hebben we het over? Cache/cookies/DNS al geflushed?

Xbox Live: OctagonQontrol

• E-Vix
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je de site probeert te pingen, resolved het domein dan wel naar een IP adres? Zo nee, dan is het een probleem met je DNS server.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Uberprutser
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 11:14
1: Zit er een proxy tussen?
2: Laat diegene een tracert uitvoeren.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Miss_80
Ho, ho.Super dat jullie zo snel reageren. Echter ik heb wel enig verstand van PC's maar wat jullie me nu vertellen is compleet "acrabadabra" voor me.

Max 3400:
* Wat bedoel je met "Werkt het wel op IP-adres ipv URL"? Zou je me kunnen uitleggen hoe dat in z'n werk gaat.
* Het OS is Windows XP.
* Het flushen van DNS heb ik inderdaad nog niet geprobeerd. Wat was door ookal weer het commando voor?

E-vix: Kan je dit alsjeblieft nogmaals herhalen, maar dan in Jip en Janneke taal. Het spijt me maar hierin ben ik echt een leek en heb dan ook geen idee wat je precies bedoelt

Ballebek: Een proxyserver heb ik nog niet geprobeerd. Ik begreep uit andere posts dat ik dat via IE of Firefox zelf kan regelen. Klopt dat, of is dat wat te simpel gesteld.

• Rollo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12-01 18:05

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10:03

NeHoX

Ik roeptoeter maar wat...

Misschien handig om te vertellen welk internet adres en welke provider? Tevens kan je proberen OpenDNS te gebruiken.

• Miss_80
Provider is UPC. Internetpagina is Quotenet. Nou moet ik er bij zeggen dat sinds vanavond (na weken puzzelen) ineens de site weer beschikbaar is. Kan een samenloop van omstandigheden zijn (nieuwe router, stroom problemen en misschien een wisseling van het dynamische internet adres), geen idee. Het accute probleem is in ieder geval opgelost. Nou ben ik nog wel geinteresseerd in het gebruik van een proxyserver, maar ik zal eerst een paar posts doorlezen voordat ik eventuele vragen hier neer ga leggen. Iedereen alvast bedankt voor de snelle respons.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True