Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Topicstarter
Na het verloop van Windows Phone 7 goed te bekijken vrees ik dat ze een andere weg inslaan dat Ik als Windows Mobile gebruiker gewoon ben.

Ik heb nu mijn oog laten vallen op Android, na een meeting bij een leverancier.

Mijn vraag was, heeft deze veel apps met bv. Twitter, Facebook, Windows Live Messenger enzo integratie?
Zijn er modellen met GPS beschikbaar en welke Applicaties bestaan hier voor?
Heeft deze synconisatie met bv. POP3/Hotmal en/of Outlook (Emails en contacten(Of bestaat er iets alternatief om contacten te beheren en op te slaan via mijn Desktop))?

Android lijkt mij een heel mooi concept en heeft native code.
Deze vraagjes houden mij nog tegen om een HTC android phone te kopen.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

WLM moet je een applicatie van 3den van gebruiken, bvb Meebo.

GPS hebben alle modellen, applicaties hiervoor zijn navigatie, bijhouden van gegevens (MyTracks), terugvinden van je auto.

Twitter kan je Seesmic of Twidroid voor gebruiken.
Facebook heeft een applicatie gemaakt door Facebook zelf, en die werkt wel netjes. Op de Nexus One syncen je Facebook contacten met je gewone, en die worden dan gemerged (data wordt appart gehouden hoor).

POP3 gaat perfect, dus hotmail werkt. Outlook syncronisatie gaat niet zo goed (iig niet native).

Contacten en email moet je via Gmail doen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Mijn vraag was, heeft deze veel apps met bv. Twitter, Facebook, Windows Live Messenger enzo integratie?
Ja, stock al de nodige IM-services toegevoegd: over Windows Live Messenger ben ik niet zeker, of het er stock ook inzit. Er zijn wel genoeg clients in de Market te vinden. Twitter apps zijn er genoeg, en mocht je uiteindelijk een toestel met Sense pakken, heb je dat er standaard ook inzitten d.m.v. HTC Peep.

Facebook heeft een Android-app.
Zijn er modellen met GPS beschikbaar en welke Applicaties bestaan hier voor?
Zover ik weet hebben bijna alle toestellen die nu uitgekomen zijn GPS. Leuke apps ervoor zijn (bijvoorbeeld) Layar en Google Maps (uiteraard!)
Heeft deze synconisatie met bv. POP3/Hotmal en/of Outlook (Emails en contacten(Of bestaat er iets alternatief om contacten te beheren en op te slaan via mijn Desktop))?
Ja, valt gewoon in te stellen. Voor contacten raad ik je een Google account aan, je Outlook account(s) te koppelen en je contacten te exporteren.

Over het laatste, daar is dat Google account handig voor. Alles staat in sync, en is vanaf PC (Gmail) op te vragen.
Android lijkt mij een heel mooi concept en heeft native code.
Is het ook, voornamelijk door de open-ness. :)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

Waarom hecht je zo veel waarde aan native code? Managed code kan, zeker als het goed uitgevoerd is, net zo goed werken.

overigens draait het gros van de android apps in Dalvik, een eigen Java VM. Er is pas sinds kort een mogelijkheid om ook native te schrijven, maar verwacht hier nog niet al te veel resultaten van...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke specs de modellen hebben kun je vinden in de Pricewatch en welke apps beschikbaar zijn kun je vinden op sites zoals Androlib. We verwachten op GoT dat je eerst zelf gaat zoeken en dan pas hier aanklopt. Omdat er in je topicstart niets aan eigen initiatief te zien is, gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.