monta
Voor zover ik weet kan je dat niet "vlekkeloos" omzetten. Mogelijk dat deze site iets kan helpen.
Geen idee hoeveel locale policies/settings je hebt doorgevoerd maar om gpmc beter te leren kennen, adviseer ik je even tijd erin te steken en de settings handmatig in een gpo te hangen en daarna over het domein te schoppen.
Geen idee hoeveel locale policies/settings je hebt doorgevoerd maar om gpmc beter te leren kennen, adviseer ik je even tijd erin te steken en de settings handmatig in een gpo te hangen en daarna over het domein te schoppen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja, maar dat wil je niet als een NT-stylee .pol registry tattooing doen.monta schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:03:
Is het mogelijk een gemaakte locale group policy op een Windowsxp Sp3 machine, dus een .pol bestand te gebruiken in Active directory
Gpresult -v > outputbestand en de corresponderende settings (die evengoed aanwezig zijn want de .ADM templates zijn hetzelfde) als Group Policy in je AD definieren.dus om te zetten naar Active Directory formaat zodat de policy via AD wordt uitgevoerd in plaats van lokaal?
Is geen rocket science hoor.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device