mp3 speler opladen via usb hub

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Hoi

Ik zocht iets, waarmee ik mijn mp3 speler / telefoon op mijn pc kan aansluiten. En tegelijkertijd kan laten opladen, zonder dat de computer aan hoeft te staan.

Het volgende product leek mij de juiste oplossing.
http://www.alternate.nl/h...ort_USB_2.0_Hub/-1065427/?
Een usb hub met eigen stroom adapter. Alleen had ik niet verwach,t dat hij alleen maar stroom op de usb poorten gooit als hij achter een pc aangesloten is die aan staat.

Weet iemand een usb hub die dit wel kan? Of een andere oplossing?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

je telefoon (en minder kans) mp3speler programmeren dat ze laden zo gauw als er 5v op staat.
ze stoppen namelijk met laden als de dataconnectie wegvalt (iig, mijn telefoon wel) en idem dus voor niet-officiele of gemodificeerd-naar-officiele laders..

de hub zou in principe altijd 5v moeten leveren, ook met de pc uit.. en anders had je een cheapere moeten kopen, die doen t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het zou wel moeten werken met een usb-hub met eigen voeding die onder stroom blijft staan als je pc uit staat, maar waarom niet gewoon een adapter die 5 volt levert? Dan kun je pc ook uit blijven staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
bedoel je niet gewoon zoiets?

dan heb je je hele pc niet meer nodig als je via usb wilt opladen

pricewatch: Sweex PA003 USB CHARGER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:28

Theo

moederbord

Ik gebruik ook een hub om een aantal apparaten via usb op te laden. Deze werkt altijd, ook als er geen pc is aangesloten (alleen de voeding is aangesloten, usb niet). de hub welke ik gebruik is een goedkoop ding van de Aldi.

Maar je kan inderdaad ook een usb charger gebruiken. Al doe je er dan wel handig aan deze niet in NL te bestellen maar via Dealextreme, daar heb je voor 3 euro (inc shipping) al zo'n ding, en die werken ook goed.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
@theodouma
welke hub is dat dan?
Pagina: 1