Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Onlangs heb ik besloten om ook TF2 te gaan spelen, omdat veel vrienden van mij dit ook doen.
Maar nou weet ik niet waar ik dit het beste kan aanschaffen, en het liefst wil ik dan gewoon "The Orange Box" (wél voor de PC) kopen omdat dit veel voordeliger is dan alleen TF2 los te kopen..
Nu kan ik het natuurlijk wel bij steam kopen, maar daar heb je volgens mij geen Ideal betaalfunctie, nou vroeg ik mij af of jullie nog winkels/(betrouwbare)webshops weten, waar ik dit het beste kan kopen/bestellen.

:)

Alvast bedankt,

Maarek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan via Steam in ieder geval met PayPal betalen. Volgens mij kan iDeal sinds een tijdje ook hoor.
Er zijn in ieder geval How To's te vinden.

Volgens mij kon ik toen ik Bad Company 2 kocht, ook kiezen voor iDeal als betalingsmiddel.

En check de pricewatch links, hier staan ook de webshops vermeld die The Orange Box aanbieden:

pricewatch: Half Life 2 - The Orange Box, PC

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:42:
Je kan via Steam in ieder geval met PayPal betalen. Volgens mij kan iDeal sinds een tijdje ook hoor.
Er zijn in ieder geval How To's te vinden.

Volgens mij kon ik toen ik Bad Company 2 kocht, ook kiezen voor iDeal als betalingsmiddel.

En check de pricewatch links, hier staan ook de webshops vermeld die The Orange Box aanbieden:

pricewatch: Half Life 2 - The Orange Box, PC
Ja maar het punt is, als ik bij die pricewatch bijvoorbeeld op FreerecordShop klik, kom je alleen maar bij de xbox, en playstation versie uit... dat is niet echt de bedoeling :O

http://www.gamersland.com/pc/theorangebox/webshop

dan denk ik dat ik hem daar maar ga bestellen, hopelijk is dat een beetje een goede winkel.. nog nooit eerder wat besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Er zijn echt genoeg plaatsen (zoals budgetgaming, het budget-gamingtopic, en onze eigen pricewatch) waar je dit soort dingen kunt vinden. Echt topicwaardig is de vraag naar een betrouwbare shop waar de orange box verkocht wordt dus ook niet. Vandaar een slotje :)

Dit topic is gesloten.