Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29
Momenteel ben ik nog steeds een tevreden bezitter van mijn MX1000 (nummer 3), een muis waar ik geen problemen mee heb gehad en een erg fijne muis vind.
Helaas krijgt muisje nummer 3 ook last waar muisje nummer 2 last van had, namelijk de rechtermuisknop registratie. (Ik speel WoW, en doe praktisch alles met rechtermuisknop ingehouden) De knop is iets lam aan het worden waardoor die een middenpunt heeft waardoor ik harder moet gaan drukken.

Na een kleine zoektocht kom ik er echter achter dat deze muis niet meer verkocht wordt :|. Is er wellicht nog een manier om toch nog eenzelfde muis te bemachtigen (liefst niet 2e hands :) ).

Wanneer dit echt niet te doen is zal ik toch op zoek moeten naar een nieuwe muis. Zijn er onder de tweakers nog personen die ook van hun MX1000 hebben moeten overstappen?
Zo ja, waar is jullie keuze op gevallen en wat zijn jullie ervaringen van de MX1000 vs "de nieuwe keuze"

Mijn zoektocht gaat in iedergeval nog even verder om toch nog een nieuw exemplaar ergens vandaan te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
Dan pak je toch gewoon een nieuwer MX model, of anders een speciale gaming mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Heb je de Logitech Performance Mouse MX al eens gezien ?
Ik heb al een tijd lang de MX1100R, dat is neem ik aan de opvolger van jouw MX1000.
Aangezien de normale MX1100 niet oplaadbaar is, heb ik met pijn en moeite de MX1100R kunnen vinden, die wel oplaadbaar was. Ik denk echter dat hij niet/nauwlijks verkocht wordt, want ik kon hem bijna nergens meer vinden toen ik er als kerstcadeau nog 1 wou halen.

Op dit moment is de Performance Mouse MX denk ik de muis die er het beste op lijkt. Hij is wel aan de prijs, maar hij ligt lekker in de hand, heeft enorm veel knoppen en is oplaadbaar via een kabel, dus je kan 24/7 doorwerken.

Hier nog een linkje ernaar, hoop dat je er iets aan hebt.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Als je kunt solderen dan is het misschien mogelijk om de drukknoppen in je muis te vervangen. Je zei dat dit je derde muis is. Misschien kun je onderdelen uit muis 1 en 2 slopen en in muis 3 stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb ook 2x een MX1000 gehad ik had hem gekozen voor zn knoppen arsenaal, maar wat ben ik blij dat ik van draadloos af ben zeg. Op den duur is de muis bijna elke dag weer rood(leeg) Ik heb nu de G9, en die bevalt me prima. Geen gezeur met accus en rotzooi (heb tussendoor een G7 gehad met 2 verwisselbare accu's maar die waren samen nog sneller leeg dan 1 MX1000 accu en dat terwijl ze nieuw waren. en de grip was te smal)

De G9 heeft een nylon sleeved cord en daar heb je geen hinder van dat hij blijft haken/kleven.
Wel iets minder knoppen op de muis nu, maar zo uitgebreid hoeft het ook weer niet.

Laatst weer op mn broers pc bezig geweest waar mn oude MX1000 aan hangt, en man wat een zwaar ding is dat ook, bijna niet vooruit te duwen :D, nu ik aan het gewicht van de G9 gewend ben hoef ik echt zon baksteen niet meer te hebben. En het nadeel van corded mouse heb ik eigenlijk geen last meer van. Accu's/battarijen zijn een groter nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 22:05
Na 2 MX1000 ben ik naar een MX1100R gegaan. Hij is oplaadbaar met een simpel usb kabeltje. Daarbij komt ook nog eens dat deze veel goedkoper was dan de normale versie en gewoon in een simpel klein wit doosje zit. Ik heb geloof ik iets van 30 euro betaald. Het enige nadeel was dat met me wel wat moeite koste om aan de muis te wennen na zo'n lange tijd gebruik te maken van de MX1000. Maar na een flinke tijd van gebruik ben ik er toch blij mee. Hij gaat zo'n week mee hierzo bij toch wel wat intensief gebruik. Die MX1000 hielden het nog geen 2 dagen oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog steeds een MX550. Hij ziet er wel wat afgesleten uit, maar werkt nog steeds perfect. Ik denk dat ik gewoon het huidige MX-model zou kopen als deze kapot ging, als die tenminste nog bestaan met een kabeltje want van draadloze muizen zie ik niet echt het voordeel in. Je kan ze alleen makkelijker kwijtraken door ze ergens verkeerd neer te leggen, ze zijn zwaarder en de batterijen kunnen opgaan op momenten dat het niet uitkomt. (maar als het draadloos zou moeten, zou het een bluetooth muis worden zodat hij ook simpel op elke laptop te gebruiken is).

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 23-03-2010 18:01 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29
Dank voor jullie input!

Zelf heb ik geen problemen met het leeg raken van de accu, na gebruik plaats ik de muis namelijk altijd in de lader (is al gewoonte geworden :P) Ik zal is gaan kijken naar de G9, mits mijn soldeer actie inderdaad niet gaat lukken :). Geen idee hoe die muisjes er van binnen precies uitzien, maar de linker knop van muis 2 zou nog goed genoeg moeten zijn. Vanavond maar is even kijken.
Wanneer dit niks wordt zouden we toch iets anders moeten hebben hé :)
Pagina: 1