mail naar hotmail gaat niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -qp-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-06-2016
mijn situatie:
ik verstuur op het werk persoonlijke mails vanuit outlook met een telenet account (is op mijn eigen laptop dus niets met het werk te maken). Hier op het werk hebben we een Belgacom lijn dus ik gebruik als uitgaande mailserver de relay.skynet.be. Heeft een tijdje prima gegaan tot ik onlangs een mail verstuurde naar verschillende personen waarbij ik volgende melding terugkreeg van de hotmail adressen (naar niet hotmail adressen geen enkel probleem);

The following message to <naam.voornaam@hotmail.com> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.4.7 - Delivery expired (message too old) '4.7 - Delivery expired (message too old)'

Als test stuurde ik gewoon een mailtje van mijn eigen telenet account naar mijn eigen hotmail adres en dan kreeg ik volgende melding in het send/receive schermpje;

Task 'naam.voornaam@telenet.be - sending' reported error (0x80040201): 'Unknown error 0x80040201'

mails versturen vanuit met telenet webmail lukt wel naar hotmail adressen.
Op internet vind ik niet direct iets gerelateerd met hotmail.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Heb je gegoogled op 0x80040201? Het lijkt een beschadigde outlook profiel. Wat dat dan ook wezen moge. Misschien eens een andere mailclient proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
Staat de klok en de datum van je computer wel goed?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:20
ff opnieuw je mailprofiel aanmaken via Configuratiescherm - Email (kan je ook vinden door te googlen op 0x80040201

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

TheCoolGamer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:19:
Staat de klok en de datum van je computer wel goed?
inderdaad heb ook een keer zon melding gehad ne toen bleek dat de pc datum niet goed stond en hij inplaats van 2009 op 2008 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -qp-
heb het uur/datum gecontroleerd en dat staat juist op enkele minuutjes na. Ik heb het aangepast en steeds dezelfde melding.

Profiel beschadigd ofzo lijkt mij sterk aangezien ik gewoon andere mails perfect kan versturen. Als test een
nieuw profiel aangemaakt maar brengt niets op.

Zou het toch niets te maken hebben dat ik verstuur over de relay.skynet.be van Belgacom met een telenet adres? Zou dat geblokt kunnen worden op een of andere manier?

[ Voor 31% gewijzigd door -qp- op 23-03-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een probleem bij Belgacom/Skynet. Als hostingprovider werden we de laatste dagen meermaals met dit probleem geconfronteerd door klanten. Telkens loopt het mis als iemand via zijn persoonlijke mailclient via relay.skynet.be een mail naar Hotmail-adressen probeert te sturen.

Ik kreeg zopas volgend bericht binnen via een van onze klanten:
Een uur aan de lijn hangen met Belgacom met als resultaat: “Het is een algemeen probleem mevrouw. Skynetgebruikers krijgen niets verstuurd naar hotmail. Er wordt aan gewerkt.”
Helaas (maar typisch Belgacom?) wordt hier nergens over gecommuniceerd (ook niet op de Status pagina's), hoewel het probleem al zeker sinds 18/03/2010 bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -qp-
Bedankt ToZero. Niks aan te doen dan zekers. Wachten tot Belgacom dit gaat oplossen.
Pagina: 1