Ben bezig met Eggdrop zodat ik een info botje kan op zetten op een van de channels van mirc efnet. Helaas wil dit botje maar niet tevoorschijn komen op de channel, alhoe wel ik de readme's en info's goed heb doorgenomen, alles lijkt perfect te gaan ook het starten van de bot. Kan het zijn dat ik hiervoor van mijn provider "chello" geen toestemming heb , of wordt er iets geblokkeerd op de irc server waar ik op inlog ?? Iemand hier ervaring mee ???? Suggesties .. Tips.. eventueel namen van irc servers waar dit wel gaat ...
Als je op de "partyline" van de bot zit wat krijg je dan voor errors ?? Je hebt kans dat je timeouts wat aan de lage kant staan
ben nu eindelijk zover dat de bot aktief is op efnet 
kan /whois doen en kan hem de hello msg sturen..
maar hij komt nog steeds niet voor in de voor hem bestemde channel .. ik kan hem niet vinden... hij is verdwaalt
iemand een idee om mijn botje op het goede spoor te brengen....
kan /whois doen en kan hem de hello msg sturen..
maar hij komt nog steeds niet voor in de voor hem bestemde channel .. ik kan hem niet vinden... hij is verdwaalt
iemand een idee om mijn botje op het goede spoor te brengen....
kan zijn dat hij onzichbaar is.. maar heb hem liever zichtbaar.. als ik op de party line probeer te komen met een DCC chat
dan blijft hij wachten met : Waiting Acknowledgement heb wachtwoord al geprobeerd maar blijft hierop hangen wat er ook maar getypmypt:'( wordt....
dan blijft hij wachten met : Waiting Acknowledgement heb wachtwoord al geprobeerd maar blijft hierop hangen wat er ook maar getypmypt:'( wordt....
zo.. bot is nu wel zichtbaar ... maar nog niet op de goede channel... dan moet dat daar ergens geblokkeerd worden.. 
in de log file komt steeds de regel voor invalid key ?? maar ik weet toch zeker wat het paswoord is .. zo kom ik zelf ook op die channel..
sggesties....
in de log file komt steeds de regel voor invalid key ?? maar ik weet toch zeker wat het paswoord is .. zo kom ik zelf ook op die channel..
sggesties....
Als je eggdrop wilt installeren telnet je effe naar de party line (staat in je config file)
als 'ie dan nóg niet komt heb je problemen met je IRC server. met .jump kun je andere proberen
als 'ie dan nóg niet komt heb je problemen met je IRC server. met .jump kun je andere proberen
Verwijderd
Simpel msg mij op efnet en ik help je wel ff verder nick is manfield. Ik own zelf een aantal botnets dus zal geen probleem zijn om je te helpen
nah ik own 12 bots linked en shit op IRCNet (roX)
en moet niet zo moeilijk zijn doe gewoon /dcc <nick> chat en je komt op de partyline mits je hosten goed zijn toegevoegd, is dit niet ben je gaar 
Uhm anders telnet je naar de poort van de bot en doe je als username "NEW" en volg instructies, als je al bent toegevoegd en shit dan log je gewoon in en dan doe je .+chan #chan en jah hij zal verschijnen, .save is ook idd wel makkelijk dan
Grtx bbrother @ IRCNet #nl3gta
Uhm anders telnet je naar de poort van de bot en doe je als username "NEW" en volg instructies, als je al bent toegevoegd en shit dan log je gewoon in en dan doe je .+chan #chan en jah hij zal verschijnen, .save is ook idd wel makkelijk dan
Grtx bbrother @ IRCNet #nl3gta
Pagina: 1