Nee, de review is niet weg. Alles staat nog netjes in onze database, maar door een kleine blunder aan onze kant hebben we de review te vroeg gepubliceerd. Vanmiddag om 17 uur kun je verder lezen. In de tussentijd kunnen we jullie wel verblijden met een gratis bètakey voor Blur.
Oeps, foutje! Gelukkig had ik 'm al gelezen
Waar kan ik die gratis betakey vinden? En is deze betakey deze keer wel voor de PS3 of wederom alleen voor de Xbox360?
Waar kan ik die gratis betakey vinden? En is deze betakey deze keer wel voor de PS3 of wederom alleen voor de Xbox360?
Xbox360-only. En het artikel met de weggeefactie staat voor 11 uur online.Glaanieboy schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:27:
Oeps, foutje! Gelukkig had ik 'm al gelezen![]()
Wordt er deze keer wel expliciet (DUIDELIJKWilbert de Vries schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:35:
Xbox360-only. En het artikel met de weggeefactie staat voor 11 uur online.
[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 23-03-2010 10:36 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
redactieblog: Tweakers.net geeft 3000 Blur-bètakeys weg! en ik heb er nog een extra keer Xbox 360 ingezet. De vorige keer stond het er echter ook al dikgedrukt bij, we can only do so much
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ziet er goed uit, alleen zou de afbeelding
misschien zowel align als v-align center kunnen krijgen in die cel?
misschien zowel align als v-align center kunnen krijgen in die cel?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
en ik heb er nog een keer nog een keer Xbox 360 in gezet. In de kop nu,Rataplan schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:46:
redactieblog: Tweakers.net geeft 3000 Blur-bètakeys weg! en ik heb er nog een extra keer Xbox 360 ingezet. De vorige keer stond het er echter ook al dikgedrukt bij, we can only do so much
NU KAN T ECHT NIET MEER DUIDELIJKER HOOR!!
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Horizontale align gedaan.
En de eerste drie non-Xbox-reacties staan er al weer - niet lezen, wel klikken, geen kruid tegen gewassen
We hebben de titel ook maar aangepast. Zonde dat mensen niet verder lezen dan dat
En de eerste drie non-Xbox-reacties staan er al weer - niet lezen, wel klikken, geen kruid tegen gewassen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Meer een Blur topic geworden zo 
Nu lees ik gelukkig wel (Deze keer!)
maar persoonlijk vind ik "3000 X360" een beetje vaag overkomen, teveel cijfertjes ofzo.
Of verkeerde interpretatie:
3000 X360 = 1080000 keys?
Liever gewoon Xbox360 voluit schrijven.
Tweakers.net geeft 3000 Xbox360-Blur-bètakeys weg!
Xbox360: Tweakers.net geeft 3000 Blur-bètakeys weg!
Nu lees ik gelukkig wel (Deze keer!)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat stond er, maar past nét niet op een regel.Nakebod schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:11:
Meer een Blur topic geworden zo
Nu lees ik gelukkig wel (Deze keer!)maar persoonlijk vind ik "3000 X360" een beetje vaag overkomen, teveel cijfertjes ofzo.
En wat als het .net weggelaten wordt, net als bij [bug] review & features carroussel text niet volledig zichtb?Wilbert de Vries schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:24:
Dat stond er, maar past nét niet op een regel.
'Xbox360: Tweakers geeft 3000 Blur-bètakeys weg!'
We heten geen Tweakers. Jullie heten Tweakers. Wij heten Tweakers.net 
En dat ga ik crisp even vertellen ook
En dat ga ik crisp even vertellen ook
't Zijn er allang geen drieduizend meer. En nou ophouden met zeuren
Pagina: 1