Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 jaar lang live wallapers op mijn android toestellen vind ik toch wel dat developer Maxelus de mooiste maakt.

bijvoorbeeld:

Shadow galaxy (gratis) is echt grafisch geweldig:

en zelf gebruik ik nu Alien Shapes (0,79) waarmee je meer dan 1900 verschillende WP combinaties random op je scherm kunt late tonen

[video]https://www.youtube.com/watch?v=KZ6_USy5wBo"]YouTube: Alien Shapes - maxelus.net[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi spul.

En de accu, hoe is het verbruik i.c.m. deze wallpapers? Verschilt bij mij nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:03:
Mooi spul.

En de accu, hoe is het verbruik i.c.m. deze wallpapers? Verschilt bij mij nogal.
Ik merk niet zoveel verschil tov andere wps. Je kunt bovendien het batterij verbruik aanpassen door de animatiesnelheid in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het begin van mijn Androidervaringen gebruikte ik altijd Live Wallpapers, nu nooit meer eigenlijk...
Ga er weer is 'n paar checken, te beginnen met de twee genoemde hierboven, ben benieuwd hoe of wat :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 2 Laatste