T-MOBILE--ALLE LIJNEN ZIJN BEZET

Pagina: 1
Acties:
  • 826 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
De computerstem zegt wanneer ik met mijn
T-Mobile Prepaid iemand wil bellen:ALLE LIJNEN ZIJN BEZET...
Nog iemand dit probleem gehad?
Vanaf 20:30 vanavond 22Maart 2010,ogeving Den-Haag?

Groet:cherrymaan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
probeer het gewoon morgen weer... bij t-mobile wordt je probleem toch niet binnen een dag opgelost :z
[edit] n/m, dacht dat het over de helpdesk ging..

[ Voor 22% gewijzigd door Palomar op 22-03-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is normaal hier in Amsterdam. Dat gebeurd hier veel te regelmatig netals wegvallend bereik. Nooit met Orange (waren kleinere groep maar hadden alles wel 20x beter voor elkaar) gehad met T-Mobile heel vaak. Ze zouden iets met mijn klachten doen NOT dus. Vooral als je gsm parkeren hebt dan werkt het niet en ben je ongeveer kwartier bezig om aan te melden. Ga in mei naar Vodafone.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

is dit iets om een topic over te maken....?
hoe ging dat rapporteren ook nog maar

[ Voor 38% gewijzigd door nzyme op 22-03-2010 22:17 ]

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nzyme schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:15:
is dit iets om een topic over te maken....?
het was anders ook op CNN net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:47
Voor degene die dit probleem hebben, probeer (als je toestel dit toestaat) eens 3G/UMTS aan te zetten: deze heeft een veel grotere capaciteit dan de gewone 2G/GSM masten (met UMTS zelfs tijdens oud en nieuw geen problemen gehad, terwijl mijn ouders met hun 2G toestel er niet door kwamen).
Wellicht dat dit iets voor je op lost? Verder kunnen wij er ook niets aan doen voor je, tenzij het allerlei Tweakers zijn die momenteel met T-Mobile bellen in je regio: misschien kun je bellen als je hun lief vraagt even te stoppen met bellen? :+ (maw, wat wil je bereiken met dit topic? Dit topic is gedoemd om een klaagzang te worden naar een bepaalde provider toe)

@Nzyme: bovenaan het volgende icoontje aanklikken: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 22-03-2010 22:21 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:16:
[...]

het was anders ook op CNN net...
_O-

En inderdaad. Doordat er storingen zijn in het HSDPA/3G netwerk zit je op het normale GSM-netwerk met je mobiele telefoon. Hierdoor krijg je overuse en krijg je te horen dat de lijnen bezet zijn. Sommige regio's heb ik prima 3G/UMTS bereik en in m'n eigen regio moet ik het doen met GSM alleen.

Weinig aan te doen. T-mobile werkt hier zover ik weet wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit lijkt me een gevalletje 'helpdesk bellen', desnoods vanaf een ander toestel. Aangezien wij hier niet de helpdesk zijn, gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.