HDMI splitter + GF 9500 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• demasterbaas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-02 15:09
Ik heb een Palit GeForce 9500GT Super+ gekocht met een HDMI uit. Als ik daar m'n TV aan hang krijg ik gewoon beeld. Als ik er mijn Aten V182 HDMI splitter (http://www.aten.com/produ...4557001&layerid=subClass6) tussen zet dan krijg ik het alleen niet aan de praat. Als ik de splitter gebruik met mijn Bluray gaat het prima.

Ik heb de indruk dat ik de output op de videokaart moet forceren en manueel op de goede resolutie etc moet zetten. Heeft iemand een idee hoe?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
Ik denk dat je via google prima moet kunnen vinden hoe je de resolutie aan moet passen.

Heeft die graka nog meer uitgangen die je gebruikt? Het wil namelijk nog wel eens zo zijn dat je niet alle poorten van een graka naast elkaar kunt gebruiken.

Desktop | Server | Laptop

• demasterbaas
Rupie schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:21:
Ik denk dat je via google prima moet kunnen vinden hoe je de resolutie aan moet passen.

Heeft die graka nog meer uitgangen die je gebruikt? Het wil namelijk nog wel eens zo zijn dat je niet alle poorten van een graka naast elkaar kunt gebruiken.
Ja de resolutie aanpassen kom ik wel uit. Probleem is dat de kaart het scherm niet "ziet" met de actieve splitter ertussen, dus geen beeld en geen instellingen aanpassen. Alsof de kabel er niet in zit dus...

De kaart heeft 1x DVI en 1x HDMI, en zonder de splitter zijn ze prima samen te gebruiken!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
op welk moment heb je de splitter aangesloten? staat de pc dan al aan of nog uit? Er staat niets in de handleiding van de splitter over resoluties en dergelijke? Er staat op de site waar je zelf naar linkt in ieder geval een aantal punten zoals 'Source to Device -1.8m', voldoe je aan al die punten? Op diezelfde site staan ondersteunde resoluties. Je hebt op je pc wel een resolutie gekozen die je tv ook ondersteund?

Desktop | Server | Laptop

• demasterbaas
Rupie schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:23:
op welk moment heb je de splitter aangesloten? staat de pc dan al aan of nog uit? Er staat niets in de handleiding van de splitter over resoluties en dergelijke? Er staat op de site waar je zelf naar linkt in ieder geval een aantal punten zoals 'Source to Device -1.8m', voldoe je aan al die punten? Op diezelfde site staan ondersteunde resoluties. Je hebt op je pc wel een resolutie gekozen die je tv ook ondersteund?
Helaas kan ik geen resoluties kiezen omdat het tweede scherm niet in het control panel verschijnt. Heb de 1,8 meter kabel die erbij zit gebruikt, en heb opnieuw gestart met ding aan en uit etc etc. Komt geen beeld. Als ik de 1,8 meter kabel op m'n Bluray aansluit doet hij het wel meteen... Of hij nou aan of uit staat tijdens aansluiten...