Als je naar de Sketchup kijkt, zie je dat er inderdaad aan allebei de zijdes een window komtMeltedForest schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:22:
Hehe een lolly roze case. Vraagje: Waarom zou je de moederbord backplate vervangen door een van plexi? Wat schiet je daar mee op? Of is het de bedoeling dat aan de andere kant ook een window komt en dat je een doorkijk creëert?
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

[ Voor 30% gewijzigd door Wannial op 24-03-2010 16:00 ]
ik ga NEXUS fans gebruiken de zwarte omhulsel verf ik roze. verder half witte led en half roze.
het moeder bord is wel gaaf, maar iets te zeldzaam. ik heb al in een ander topic geprobeerd een roze/ wit moederbord te vinden. helaas nog niet gelukt
If water polo was easy, it would be called football
Maar idd, roze mobo's zijn vrij uniek, en de AX3S is daarbij nog eens vrij onbruikbaar (met een i815 hoef je nu echt niet meer aan te komen).
[ Voor 31% gewijzigd door TERW_DAN op 24-03-2010 17:15 ]
je kan ook je mobo gwoon roze spuitenTerw_Dan schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:13:
Maar idd, roze mobo's zijn vrij uniek, en de AX3S is daarbij nog eens vrij onbruikbaar (met een i815 hoef je nu echt niet meer aan te komen).
ik vind het wel een leuk idee iig vooral alles roze
Mop mop, gas derop!
Wel Shemaledjthase schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:55:
[...]
je kan ook je mobo gwoon roze spuiten![]()
ik vind het wel een leuk idee iig vooral alles roze(nee ik ben geen homo
)
Maar erg leuk idee wâldpyk! Ben benieuwd wat het gaat worden
-- All science is either physics or stamp collecting
Verwijderd
Ik vind het ook een leuk idee,dacht gelijk aan K3Iska schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:58:
[...]
Wel Shemale![]()
Maar erg leuk idee wâldpyk! Ben benieuwd wat het gaat worden
ja, daag.
Dat kan.djthase schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:55:
[...]
je kan ook je mobo gwoon roze spuiten![]()
ik vind het wel een leuk idee iig vooral alles roze(nee ik ben geen homo
)
Maar dat is nog net niet zo episch als een echt roze plankje
Overigens is er niets mis met roze, mooie kleur.
Ik heb dezelfde case met de zelfde plannen een halfjaar geleden ook eens geprobeerd te doen als ''lowlife''.Remmes_NT schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:38:
laat me raden, je volgende case gaat " back in black" heten en die volgende kast " out of the blue"
toen heb ik geen toestemming kregen. nu met wat aanpassingen en wat kleur verandering ben ik wel door naar de volgende ronde (SM)>>(CM). ik ben niet zo vaan eentonige mods deze lijkt ook niet op mijn vorige: appeljuice
Vandaag wandel ik toevallig bij de blokker naar binnen. zag daar deze matjes liggen

2 van deze mee genomen die wil ik onder in de kast doen. over het plexiglas heen.
Onder de gras mat wil ik dan witte leds gaan aanbrengen. Die dan voor een soort underglow moeten gaan zorgen.
Verder heb ik plexiglas gehaald bij de bouwmarkt was nu de helft goedkoper (5euro), waar ik de hele case mee kan doen. Behalve dan het moederbord gedeelte daar moet ik denk ik 6mm dik voor hebben.
Dan kan ik er ook nog gaatjes in boren voor leds die dan de plaat verlichten. hopelijk morgen tijd voor wat fotos

van uit een van de pci sloten genomen

jammer genoeg heeft de verf op het cd rekje losgelaten die moet ik dus nog even opnieuw doen.
Wat een briljante mod gaat dit worden
there's no tweak without the tweaker
Ga je nu ook boven in je kast een roze sprinklers hangen

[ Voor 13% gewijzigd door T-Rhidon op 25-03-2010 11:07 ]
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
ik zou dat plakje gras iets langer gedaan hebben zodat je de aansluitingen van de DVD-Drive niet zietwâldpyk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:14:
foto's van de witte binnen kant+ wit gemaakte fans. het gras matje heb ik op maat gemaakt + het onderste ''window''
[afbeelding]
jammer genoeg heeft de verf op het cd rekje losgelaten die moet ik dus nog even opnieuw doen.
verder: ''keep up the good work''
Mop mop, gas derop!

weet iemand waar ik van die plak diamantjes kan krijgen. net al even langs de hema en de hobby winkel geweest. daar hadden ze alleen maar gekleurde. ik wil van die zilveren halen.
weet iemand ook waar je van die case schroeven kan vinden in de form van een hartje
bedankt voor alle positieve reacties.
En anders zou ik de door jou genoemde plakdiamantjes op de kop van een thumbscrew plakken
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
plakdiamantjeswâldpyk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:19:
[afbeelding] deze kleur is de case fuchsia roze.![]()
weet iemand waar ik van die plak diamantjes kan krijgen. net al even langs de hema en de hobby winkel geweest. daar hadden ze alleen maar gekleurde. ik wil van die zilveren halen.
weet iemand ook waar je van die case schroeven kan vinden in de form van een hartje![]()
![]()
bedankt voor alle positieve reacties.
miss bij de intertoys ofzo
Mop mop, gas derop!
http://www.bartsmit.com/s...59f%26fh_refview%3Dsearch
je kunt natuurlijk ook even afreizen naar Antwerpen; http://www.corporatediamonds.be/diamanten/favorites.html
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
ik ben nog op zoek naar een standaard intelkoeler.
voor de video kaart heb ik een vogelnestje in gedachte
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PGfHgBePviA&hl=nl_NL&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PGfHgBePviA&hl=nl_NL&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Mop mop, gas derop!
[YouTube: http://www.youtube.com/v/PGfHgBePviA&hl=nl_NL]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
De video kaart is nu wit, met wat roze accenten. Omdat er een zalman koeler op zit kon ik er makkelijk een stukje plexiglas om modde. Er wat gras op geplakt nu nog een vogel nestje maken.

Toen eens een spuit bus over het moederbord gehaald, zo dat het beter is de kast past.(roze hartje met witte waas)

De achterkant van de cd drive beplakt met gras. en de behuizing wit gespoten.

De achter kant van de pci brackets dicht gemaakt. Komt alleen een slot vrij voor de video kaart.

Dan nog de windows:

Zoals jullie gezien hebben moet ik nog gaas halen voor de voorkant.
Ik moet nog een manier vinden om 18ledjes in de kast te plaatsen.
Weet iemand hoe ik zonder 18 x een weerstandje voor 12v naar de spanning voor de led(3 volt?) ze toch op de goede spanning krijg?
Het zal een tijdje duren voor dat ik weer een update doe. ik heb namelijk volgende week survival week.
daarna zeil kamp, en dan moet ik ook nog een nieuw stage bedrijf zoeken.
Ik zoek ook nog een sponsor voor wat hardware in de vorm van hdd verlichting en nog andere roze troep.
enne, bij de laatste foto moet ook nog wat gebeuren?
waarom wil je er geen 18 kopen ze kosten maar 6cent bij www.modelbrouwers.nlwâldpyk schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:59:
Weet iemand hoe ik zonder 18 x een weerstandje voor 12v naar de spanning voor de led(3 volt?) ze toch op de goede spanning krijg?
dus dat maakt 18x€-,06=€1,08
nou ga je me niet zeggen dat je zelfs dat niet heb
Mop mop, gas derop!
idd het panneel moet op nieuw in de verf. maar ik ben er nog lang niet. er moet ook nog een stock intel koeler komen. die wordt dan ook wit en roze en er zal vast nog wel wat bij komen.natasdiamon schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:39:
Haha, ik zag een update voor think pink, ik heb er direct op geklikt, heerlijk fout zo! echt geweldig
enne, bij de laatste foto moet ook nog wat gebeuren?
18 keer zo'n weerstand solderen wat een werkdjthase schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:51:
[...]
waarom wil je er geen 18 kopen ze kosten maar 6cent bij www.modelbrouwers.nl
dus dat maakt 18x€-,06=€1,08
nou ga je me niet zeggen dat je zelfs dat niet heb
misschien wel wat meer hartjes maar ik wil hem niet helemaal wit spuiten. ik wou met diamantjes ook nog wat meer doen op de achterkant.Gnermo schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:47:
Ik zou de achterkant van je mobo helemaal wit spuiten, dit ziet er echt gaar uit! (Misschien wat meer hartjes ook)
dus ik heb bij deze ook een deadline. nu nog een sponsor voor de laaste onderdelen.
ik wil graag waterkoeling gaan gebruiken, met het reservoir als ''vaas'''.
verder zal er deze week niks gebeuren omdat ik over 2 uurtjes in belgiee zit met school.
Zet de LEDs in serie, dan heb je maar 1 weerstand per 3 of 4 LEDs nodig. Parallel kan ook maar dan moet je een dikke weerstand hebben (>1 Watt) en die zijn duur en net iets minder makkelijk te vinden.wâldpyk schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:59:
Even hier berekenen, als je er 4 doet dan zegt hij 0 ohm maar dat kan niet (LEDs moeten -altijd- via een weerstand), dus 3 is het maximum. Dan heb je dus 6 weerstanden nodig.
Als het felle LEDs zijn dan gaat er meestal 20mA doorheen, tenzij anders aangegeven.
Hier kun je alle weerstanden kopen voor 3 cent xD
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Signature
Geniale Mod!
Maar neemt niet weg dat het een supergave mod wordt! Dat gras enzo ook, lol. Ben benieuwd naar het eindresultaat (en de weg daar naartoe).
de weg erna toe heb ik weer wat foto's van genomen.Hetiswat schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:28:
Hmm ik zou een iets warmere roze kleur gekozen hebben. Dit is wel wel erg Barbie-roze.
Maar neemt niet weg dat het een supergave mod wordt! Dat gras enzo ook, lol. Ben benieuwd naar het eindresultaat (en de weg daar naartoe).
om te beginnen de video kaart nog (gayer) rozer gemaakt.

gaas gehaald voor de voorkant. en omdat je de fans door het gaas kan zien die ook maar roze gedaan.

toen eens een webcam gedemonteerd.

zou ik hem nou zonder rond kapje monteren?

en dan van de lens een bloem maken? graag reactie

[ Voor 3% gewijzigd door wâldpyk op 11-04-2010 20:51 ]
nou ik ben nu van plan om het weg te geven. het is een beetje uit de hand gelopenThinkPadd schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:59:
What the...!?
Is hij voor jezelf of voor je vriendin?

maar ik heb nog geen vrijwilligers gevonden XD(watraar
dat kapje ziet niet uit tbh
Mijn vriendin zegt, woaah, dat is vet.. moet jij ook doen!!! (ik zeg, nee schat, geen tijd... kheb tentamens...) Dus als je hem wegdoet werp ik mijn vriendin op als kandidaat!wâldpyk schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:03:
[...]
nou ik ben nu van plan om het weg te geven. het is een beetje uit de hand gelopen.
maar ik heb nog geen vrijwilligers gevonden XD(watraar)
Maar even serieus, briljant man! Je bent heerlijk op weg naar een eervolle plek naast de knuffelkubus van Terw_dan in mijn hoofd
Hoe kwam je eigenlijk op het idee om hem volledig int roze//bloemetjes-thema te maken? Avondje brainstormen met bier en net zo knetter gekke maten (positief natuurlijk) ?
ik had de case nog staan, ik had wat tijd over. heb de case eerst als lowlife geprobeerd werd afgewezen door ferry, toen een half jaar later het nog eens geprobeerd met een wat opvallenderde kleur.YannickH schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:25:
[...]
Mijn vriendin zegt, woaah, dat is vet.. moet jij ook doen!!! (ik zeg, nee schat, geen tijd... kheb tentamens...) Dus als je hem wegdoet werp ik mijn vriendin op als kandidaat!Je krijgt er een *insert favorite case of beer//bottle of spirit* voor
Maar even serieus, briljant man! Je bent heerlijk op weg naar een eervolle plek naast de knuffelkubus van Terw_dan in mijn hoofdmachtig goud.. uuh, roze..
![]()
Hoe kwam je eigenlijk op het idee om hem volledig int roze//bloemetjes-thema te maken? Avondje brainstormen met bier en net zo knetter gekke maten (positief natuurlijk) ?

de kleur werdt eigelijk pas roze na dat ik een roze sleeving kit tegen kwam op V&A voor 8 euro incl verzending.
2 dagen zagen verder de spuit bus er over gehaald.
het was eigelijk de bedoeling dat ik het daar bij zou laten.
tot dat ik het foldertje van de blokker open sloeg.

dit gras was echt te bruut, dus heb ik het in de kast gestopt.
toen kwam ik er achter dat dit projectje eigelijk best wel aansloeg. Dus wordt het nog gekker(roze).
ik denk dat ik de case als hij af is ook maar eens op V&A zet kijken wat het oplevert
[ Voor 6% gewijzigd door wâldpyk op 12-04-2010 11:38 ]

Ik wil hem eigenlijk ook wel even. Dan maak ik er een lan-box van. Ik zie de blikken van m'n vrienden al als ik met die kast op de lan-party aankom!wâldpyk schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:03:
[...]
nou ik ben nu van plan om het weg te geven. het is een beetje uit de hand gelopen.
maar ik heb nog geen vrijwilligers gevonden XD(watraar)
Een vogel voor op de video kaart.
En een konijntje.
Verder nog wat diamantjes.
Alle kabels zitten er in. Nu nog een handige manier bedenken om de kabels te verstoppen(een adertje onder het gras?
Morgen foto's bij dag licht. hopelijk morgen ook de rode neon binnen, die met een beetje mazzel tot roze te modden is.
Moet nog steeds even langs het werk van mijn vader fietsen om een plexiglas plaat op te halen voor het moederbord tray.

vogel nestje bouwen is best wel moeilijk want als je gewoon gras en takjes etc neem kan het een mooi kampvuurtje worden. dus ik moet nog iets bedenken daar voorYoupS schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:25:
Whahaha ziet er briljant uit.
Misschien kan je op de videokaart een vogelnestje bouwen? xD
Het verpest een beetje het kleurschema aan de voorkant
Voor de rest is dit over de top en super gay, maar daar bouw je m ook voor
Goed koper is duurder dan slecht koper
goed ideeschreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:49:
Ik zou de bloem om de webcam iets meer roze maken en iets minder rood.
Het verpest een beetje het kleurschema aan de voorkant
Voor de rest is dit over de top en super gay, maar daar bouw je m ook voor
tjsa zal ik hier nog op ingaan

[ Voor 1% gewijzigd door Rukapul op 17-03-2014 20:43 ]
Maar wat ik me afvraag, hoe zit het met de warmte in dit ding?
Jij volgt Terw_Dan's Tomb Raider - Temple of Fear mod ook, of niet?
skoozie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:07:
niet helemaal in de style maar ik heb deze wel altijd heel leuk gevonden
[afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door Ghost Dog op 15-04-2010 22:35 ]
zoals je hier onder misschien wel kan zien, zit er een plexiplaat over heen met ongeveer 1cm ruimte er tussen.MeltedForest schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:35:
Is dat gras en die vogel op de videokaart wel een goed idee gezien de temperatuur dat de chip aan de andere kant wordt? Ik heb geen idee hoe het zit met de warmte aan de achterkant van het PCB maar ik kan me voorstellen dat die ook wel wat opwarmt (afhankelijk van de soort chip natuurlijk).
de fans voor op blazen er tussen door dus de koeling van de video kaart zou wel mee vallen.

het spul is zowaar prima als CAT6 te krijgen, dus sowieso nuttig toe te passen
Ik vind deze case echt geweldig, een vogel, een konijn, gras... dat had zelfs IK niet kunnen bedenken
@ TERW_DAN post is even een link naar die webshop
bedankt voor het compliment. rondje skaten en dan alle 1 euro winkels naar binnen strûne en je vind alle maal van deze troepTerw_Dan schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:53:
[afbeelding]
het spul is zowaar prima als CAT6 te krijgen, dus sowieso nuttig toe te passen
Ik vind deze case echt geweldig, een vogel, een konijn, gras... dat had zelfs IK niet kunnen bedenken
ik zat op internet te surfen en toen ik dit zag dacht ik meteen aan deze mod

haha voor de rest nogmaals:''wat een heldenmod
Mop mop, gas derop!
Bij het zien van die toetsenbord dacht ik gelijk aan het spel dos spel Alley Cat. Krijg helemaal zin op dat spel te spelen.dralix schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:50:
je hebt nu wel een mooie kast, er moet alleen nog een toetsenbord bij
ik zat op internet te surfen en toen ik dit zag dacht ik meteen aan deze mod
[afbeelding]
Om een kleine indruk te geven

Oké en nu waar het echt om gaat.
ik heb de roze ledjes voor power en hdd gesoldeerd. de stroom afgetapt van de apple juice

De power on en reset er in gemonteerd.
Alle kabels onder de motorkap gestopt, daar mee bedoel ik de voorste kap waar de fans voor ook zitten.

Alle kabels die je nu nog ziet zijn de kabels die echt zo moeten.
de foto's zijn van zeer slechte kwaliteit, zal proberen de foto's met een ander toestel te maken
Ben jij degene met die grote neus en een hoofd als een ballon?
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Verwijderd
Las dat je plaksteentjes zocht, die maken het wel af. Hele mooie zijn die van Swarovski, bijna elke kralen- en/of hobby-winkel heeft ze wel.
Hier bijvoorbeeld:
http://www.brilliantbeads...th=87_153&products_id=527
Ziet er al heel goed uit! Succes!
probeer nu nog een am2/am3 plank te zoeken met sli in de kleur rood. zo dat ik ook echt een game systeem krijg
waar mee ik naar lans kan

ik zal binnen kort even nieuwe fotos maken
Mss nog een idee: de taunt: "I'm gay. I like men. I lift weights. I can dance." of een gelijkaardige afspelen (deze is een custom uit UT2004) als de zijkant of front opengedaan wordt?
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Je gaat ook lekker elke dag je kast open makenR3veNG schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:02:
Hoe ga je dit ooit stofvrij maken als die pc een paar weken / maanden gebold heeft? Dat stof slaat neer en kruipt tussen die grassprietjes, in de haren an dat konijntje etc..
Mss nog een idee: de taunt: "I'm gay. I like men. I lift weights. I can dance." of een gelijkaardige afspelen (deze is een custom uit UT2004) als de zijkant of front opengedaan wordt?
[ Voor 4% gewijzigd door Cornelisjuh op 25-06-2010 14:53 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
pricewatch: MSI GF615M-P33wâldpyk schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:40:
plaksteentjes heb ik al gevonden bij de xeons.
probeer nu nog een am2/am3 plank te zoeken met sli in de kleur rood. zo dat ik ook echt een game systeem krijg
waar mee ik naar lans kan
pricewatch: Asus EAH4350 SILENT/DI/512MD2
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
het witte gaas kan je indrukken waar door je op het knopje drukt van de cd/dvd drive.Cornelisjuh schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:53:
[...]
Je gaat ook lekker elke dag je kast open makenZou wel leuk zijn als de DVD drive open gaat imo
ik heb niet zo heel veel last van stof. misschien wel als hij op de grond draait maar hij staat altijd op het bureau