En wat gebeurt er als je dubbelklikt op dat bestand? Kom op, msi bestanden zijn vrij standaard, vergelijkbaar met exe bestanden. Al gezocht naar wat msi-bestanden zijn?Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:38:
ja ik wou steam downloaden en normaal krijg je zo'n setup maar ik krijg een msi waarom?
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 22-03-2010 18:48 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voordat je zo'n karig topic start wil je dit dan eerst even doorlezen : Het algemeen beleid #topicplaatsen
Self reflection is the school of wisdom
dan zegt die van uitvoeren enz. . ik druk dan op uitvoeren en dan zegt die zo van .
wat wilt u doen?
*het bijhorende map via het web opsporen
*het programma in een lijst selecteren
wat wilt u doen?
Wat als je rechtermuisknop op het bestand doet? Heb je dan ook "installeren" of iets dergelijks?
Normaliter moet hij namelijk gewoon installeren.
Normaliter moet hij namelijk gewoon installeren.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Probeer beide opties eens uit. Je gaat niet aan het handje worden gehouden, check ook de Steam website etc voor instructiesVerwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:48:
dan zegt die van uitvoeren enz. . ik druk dan op uitvoeren en dan zegt die zo van .
wat wilt u doen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Specifiek zijn! Wat voor OS draai je? Windows Installer wel geïnstalleerd? Dat zit bij mijn weten standaard in Windows-OSen sinds XP SP2. Een .MSI is een Microsoft Installer package, een machtig mooi systeem wat standaard in Windows aanwezig is, sterker nog: dat het NIET aanwezig is bij jou suggereert dat je een zwaar outdated OS hebt, of dat je niet alle instructies goed leest.
Het algemeen beleid #topicplaatsen lijkt me een goed beginpunt. Een .msi is niets mis mee, in tegenstelling tot dit topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()