Hoe ver hebben jullie je Elsa GF2 MX geklokt? ik heb mijn GF1 wel overgeklokt, maar heb geen idee hoever een mx ongeveer kan.
ik heb dus een elsa!
iemand een suggestie?
ik heb dus een elsa!
iemand een suggestie?
Verwijderd
ff rustig. Ronald probeert ook alleen maar om het hier rustig te houden. en dan ga jij ff flink tekeer.Op donderdag 08 maart 2001 18:27 schreef M_O_L66 het volgende:
die was net niet beschikbaar, en dit forum gaat ook over overclocken dus zeik niet!
ik zeg het lekker nietOp donderdag 08 maart 2001 18:52 schreef M_O_L66 het volgende:
ik reageerde me gewoon ff af, en jij kunt je eigen gezeik toch ook niet voor je houden? en meer posts als 10 heb ik al check maar verder op dit forum. je had je huiswerk beter moeten doen om mij te kunnen dissen.
maar, waar het dus om gaat? is er hier niemand met eel elsa mx die hem overgeklokt heeft?
met papier mache kun je alles maken!!
Wie denk jij wel niet dat je bent?Op donderdag 08 maart 2001 18:52 schreef M_O_L66 het volgende:
ik reageerde me gewoon ff af, en jij kunt je eigen gezeik toch ook niet voor je houden? en meer posts als 10 heb ik al check maar verder op dit forum. je had je huiswerk beter moeten doen om mij te kunnen dissen.
maar, waar het dus om gaat? is er hier niemand met eel elsa mx die hem overgeklokt heeft?
Verwijderd
ik heb een 3D Prophet 2MX!Op donderdag 08 maart 2001 18:24 schreef M_O_L66 het volgende:
ik heb dus een elsa!
koop een 3D Prophet 2MX.iemand een suggestie?
Weet tegen wie je het hebt. Er zijn hier veel mensen (vaak een van de regulars) die met het oplossen van technische- of computerproblemen hun brood verdienen. Adviezen van dergelijke mensen verdienen het niet om in de wind te worden geslagen of weggehoond te worden. Jij vraagt om de oplossing van een probleem, niet zij.