Toon posts:

Elsa GF2 MX. Hoe ver klokken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe ver hebben jullie je Elsa GF2 MX geklokt? ik heb mijn GF1 wel overgeklokt, maar heb geen idee hoever een mx ongeveer kan.

ik heb dus een elsa!

iemand een suggestie?

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 15:16

Verwijderd

Topicstarter
die was net niet beschikbaar, en dit forum gaat ook over overclocken dus zeik niet!

• RonaldMcDonald
sorry :'( Het was niet mijn bedoeling om te zeiken...

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 18:27 schreef M_O_L66 het volgende:
die was net niet beschikbaar, en dit forum gaat ook over overclocken dus zeik niet!
ff rustig. Ronald probeert ook alleen maar om het hier rustig te houden. en dan ga jij ff flink tekeer. :r

We proberen je allemaal te helpen, en dan ga je zo lopen doen. :( om te :r

Dus ga maar ergens anders lopen zieken.. maar niet hier. :( Of is dit je manier om aan meer posts te komen dan 10 :? >:)

[edit]
Ok, ie heeft er nu 11. Maar das wel met z'n reactie hier onder meer geteld. Dus had ie er wel 10. >:)
Zo nu jij weer. :7

Verwijderd

Topicstarter
ik reageerde me gewoon ff af, en jij kunt je eigen gezeik toch ook niet voor je houden? en meer posts als 10 heb ik al check maar verder op dit forum. je had je huiswerk beter moeten doen om mij te kunnen dissen.

maar, waar het dus om gaat? is er hier niemand met eel elsa mx die hem overgeklokt heeft?

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Op donderdag 08 maart 2001 18:52 schreef M_O_L66 het volgende:
ik reageerde me gewoon ff af, en jij kunt je eigen gezeik toch ook niet voor je houden? en meer posts als 10 heb ik al check maar verder op dit forum. je had je huiswerk beter moeten doen om mij te kunnen dissen.

maar, waar het dus om gaat? is er hier niemand met eel elsa mx die hem overgeklokt heeft?
ik zeg het lekker niet :P
..
..
.
(ik heb core 210)

met papier mache kun je alles maken!!

• razor-x
  • Laatst online: 05-06 07:37
waarvoor zouden wij jou moeten dissen?
als jij gelijk zo lomb begint te doen krijg je ook een lomb antwoord >:)

Verwijderd

en hij heeft gelijk hoor, hij heeft idd meer posts dan 10...11 namelijk.

Verwijderd

:? :? It's a weird world :? :?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op donderdag 08 maart 2001 18:52 schreef M_O_L66 het volgende:

Wie denk jij wel niet dat je bent?
Wil je hulp ja of nee?
Ga je je dus fatsoenlijk gedragen tegenover anderen ja of nee?

:(

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 18:24 schreef M_O_L66 het volgende:
ik heb dus een elsa!
ik heb een 3D Prophet 2MX!
iemand een suggestie?
koop een 3D Prophet 2MX.

Verwijderd

Topicstarter
erg aaardig alle reacties. ik draai nu op 200/200. dat gaat prima even verder proberen nog. en met dat die posts heb ik al was dus in een ander topic, maar datbegrepen jullie niet ofzo?

in ieder geval hardstikke bedankt voor de resultaten van jullie elsa kaarten. NOT :(

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tja, wat denk jij dan? Dat je met zo'n houding veel hulpvaardige reacties gaat krijgen? Misschien zijn er wel extreem weinig mensen met zo'n Elsa geval.

Lees dit stukje uit de FAQ eens zou ik zeggen:
Weet tegen wie je het hebt. Er zijn hier veel mensen (vaak een van de regulars) die met het oplossen van technische- of computerproblemen hun brood verdienen. Adviezen van dergelijke mensen verdienen het niet om in de wind te worden geslagen of weggehoond te worden. Jij vraagt om de oplossing van een probleem, niet zij.

• RonaldMcDonald
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 08 maart 2001 18:24 schreef M_O_L66 het volgende:
ik heb dus een elsa!
--------------------------------------------------------------------------------

ik heb een 3D Prophet 2MX!
quote:
iemand een suggestie?

koop een 3D Prophet 2MX.

lol :P
Pagina: 1