[win7]foutmelding met opstarten games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo ,

ik ben momenteel nieuw op het forum en ik wist niet zeker of ik hier de vraag mocht plaatsen maarja als het fout is dan hoor ik het wel.

ik heb momenteel als ik games probeer op te starten een foutmelding en die is HEEL irritant .
ik heb all meerdere dingen geprobeert maar niks lijkt te werken .

ik heb admin rechten op dit account en ik kan alles veranderen etc.

maar bij configuratie scherm staat geen ouderlijke controlle dus ik zou niet weten wat ik het moet
veranderen
Afbeeldingslocatie: http://i255.photobucket.com/albums/hh136/kippevel/Untitled-2-10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i255.photobucket.com/albums/hh136/kippevel/Untitled-4.jpg

ik zou echt niet weten waar het aan ligt ik heb all meerdere compatibiliteit dingetjes verandert maar niks lijkt te werken

alvast bedankt voor uw hulp,

groetjes mitchell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:56
De onderste scherm, parental control, suggereert dat er in windows 7 een instelling is dat jij geen spellen boven een bepaalde leeftijd grens mag spelen. Ik denk wanneer je hierop zoekt dat je ermee verder kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Wat meer info zou handig zijn zoals om welk spel het gaat? Het kan een fout van het spel zijn zoals ik ook had (Napoleon Total War). Als het spel behoort tot Steam, dan kan je het beter proberen via Steam zelf.

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

P-Storm schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:40:
De onderste scherm, parental control, suggereert dat er in windows 7 een instelling is dat jij geen spellen boven een bepaalde leeftijd grens mag spelen. Ik denk wanneer je hierop zoekt dat je ermee verder kan :)
Haha, misschien heeft zijn vader even wat getweaked toen hij op school zat...

Het lijkt me overigens, on topic, zeker op een rechtenkwestie, die ofwel voortkomt uit te weinig rechten op je eigen account, of door instellingen die censureren zoals in de quote al wordt aangegeven.
Lijkt me niet te ingewikkeld op te lossen.

Succes...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is alleen dat er geen parental control tab staat bij configuratie scherm
en dit is mijn eigen pc dus nee niks met ouders te maken

gaat om plants vs zomies (niet via steam(
S.T.A.L.K.E.R call of priypat ofzo :P

ik heb all veel geprobeert zoals

veel gegoogled en echt bij alles gekeken
het probleem is gewoon dat ik het nergens kan veranderen want ouderlijke controlle kan ik totaal niet vinden op de pc ook niet op de admin account en daar krijg ik de zelfde foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat heb je naast "veel" al geprobeert? Een SFC /verifyonly geprobeert? Re-install van je OS? Werken andere apps wel? Spellen al geprobeerd opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet wat SFC is , OS opnieuw geinstalleerd , ja andere programma's werken wel sorry dat ik die informatie er niet bij heb gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33

Haan

dotnetter

Parental control settings moet je kunnen vinden onder Control Panel -> User Accounts & Family safety -> Parental controls (hoe het in NL heet, geen idee)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weer een fout melding erbij dat te maken heeft met machtigingen etc
Afbeeldingslocatie: http://i255.photobucket.com/albums/hh136/kippevel/Untitled-3-1.png

deze keer is het door steam , ik heb het opgezocht en ik denk toch echt dat het daar aan ligt :'(

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je zit niet in het goede scherm (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/U06VhmYwM0fOhfdVXbu85Nnp/thumb.png
Als je in die afbeelding op User Accounts zou klikken, kom je in het scherm van jouw screenshot terecht. Dus gewoon zoals ik al zei naar Control Panel -> User Accounts & Family safety -> Parental controls gaan (NL vertaling mag je zelf verzinnen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i255.photobucket.com/albums/hh136/kippevel/Untitled-2-12.png

staat er niet bij ik kijk denk ik wel op de zelfde plek :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zie dat het niet beschikbaar is op de Business versie van Windows 7, dus waarschijnlijk heb jij de Business editie? Maar dan moeten we de oorzaak dus ook blijkbaar ergens anders zoeken, al zou ik zelf eerlijk gezegd ook geen idee hebben wat er aan de hand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Draait de parental control service? Start-run-services.msc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik zie het er niet staan in ieder geval ik weet niet precies hoe het heet want parental control staat er niet en ook ouderlijke controle niet . en je zou ook denken dat als ik het niet aan heb dat er geen meldingen er over zouden komen?

ik weet niet wat ik momenteel draai zou ik dat ergens kunnen zien misschien helpt dat een stuk verder

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:44:
ik weet niet wat ik momenteel draai zou ik dat ergens kunnen zien misschien helpt dat een stuk verder
Windows-toets + Pause/Break-toets, dan kom je in eigenschappen van computer (of via rechtermuis op 'Computer' in het start menu).

Daar staat boven in je scherm welke versie je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
windows 7 ultimate 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

P-Storm schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:40:
Ik denk eerder aan een config in de game zelf of meuk op je systeem.
Die window titles zijn namelijk niet van Windows zelf - die "LOCKED" in all caps sowieso niet.

Built-in Windows meldingen van deze aard zijn bovendien in de regel voorzien van een link naar de Online Help en hebben in geval van elevated rechten ook het UAC schild zichtbaar (of het nu aanstaat of niet).

[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 25-03-2010 19:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke maar hou zou ik dat kunnen veranderen :S? want bij steam geeft hij ook die error aan omdat ik de rechten niet heb omdat te veranderen ik snap echt niet waar het aan kan liggen want je hebt een punt
Pagina: 1