Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:40
Na lang zoeken, proberen en prutsen heb ik eindelijk gevonden waarom Word, excel, etc traag afdrukt.

De situatie: Windows 7 pro, office 2003, hp laserjet 1505n (netwerk printer).

Afdrukken in wordpad gaat onmiddellijk, afdrukken in word duurt soms 4 minuten tegen er een blad uit de printer komt. Ik kan dan bij de print opdrachten ook duidelijk zien "in wachtrij plaatsen". Zet je de "op achtergrond afdrukken" uit in word, zie ik duidelijk dat word er lang overdoet om een pagina te sturen.

Het vage: als je aanmeld met een administrator gaat het printen wel snel, start je word als administrator gaat het ook snel... vanaf het ogenblik je de administrator rechten wegneemt, blijft hij weer hangen.

Een testpagina afdrukken gaat snel, wordpad ook, alles buiten office. Zijn er hier nog met dat probleem? Ik heb niet echt veel zin om alle gebruikers lokale administrator rechten te geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:40
Oplossing: gebruik niet de netwerk driver maar de gewone driver voor de 1505 en dus niet die voor de 1505n.

HP, goe bezig jong.... is ook altijd iets met die drivers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
ShaneV schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:19:
HP, goe bezig jong.... is ook altijd iets met die drivers!
vind ik een beetje een nutteloze opmerking, ik heb nog nooit problemen gehad met HP drivers en ik gebruik toch al heel wat jaartjes HP printers met verschillenden OS'en... Maar in ieder geval goed dat het opgelost is!

Desktop | Server | Laptop