Hoi,
Ik maak gebruik van een XML bestand om gegevens in te voeren en uit te lezen. Dit kan allemaal gedaan worden in een door mij geschreven JAVA applicatie. In het scherm is een lijstje te zien met titels. Nu wil ik graag dat wanneer ik een titel selecteer en op een button druk dat een PDF bestand wordt gegenereerd met al die data.
Werkt
Ik maak gebruik van een XML bestand om gegevens in te voeren en uit te lezen. Dit kan allemaal gedaan worden in een door mij geschreven JAVA applicatie. In het scherm is een lijstje te zien met titels. Nu wil ik graag dat wanneer ik een titel selecteer en op een button druk dat een PDF bestand wordt gegenereerd met al die data.
Java: pdfmaker
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
| public void maakErEenPdfVan(String titel) { try { System.out.println("Preparing..."); File baseDir = new File("."); File outDir = new File(baseDir, "pdfmap"); outDir.mkdirs(); FopFactory fopFactory = FopFactory.newInstance(); FOUserAgent foUserAgent = fopFactory.newFOUserAgent(); OutputStream out = new java.io.FileOutputStream(pdffile); out = new java.io.BufferedOutputStream(out); try { Fop fop = fopFactory.newFop(MimeConstants.MIME_PDF, foUserAgent, out); TransformerFactory f= TransformerFactory.newInstance(); Transformer t = f.newTransformer(new StreamSource(xsltfile)); t.setParameter(); Source src = new StreamSource(xmlfile); Result res = new SAXResult(fop.getDefaultHandler()); t.transform(src, res); } finally { out.close(); } } |
Werkt
[ Voor 236% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 20:40 ]