Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 49% gewijzigd door itons op 22-03-2010 15:08 ]
En les voor de volgende keer natuurlijk, eerst lezen voordat er ergens op geklikt word. Het staat gewoon omschreven voordat je de functie aan zet.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
niet mijn iphone; je weet de iphoen user is domBorgoth schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:11:
dubbel-tappen met drie vingers werkt op mijn iphone. Kun je niet met 3 vingers tegelijk "vegen" totdat je je springboard moved naar de 1e board en dan via settings de optie gewoon weer uit zetten.
En les voor de volgende keer natuurlijk, eerst lezen voordat er ergens op geklikt word. Het staat gewoon omschreven voordat je de functie aan zet.

zal zo direct proberen; bedankt. Dat dubbel-tappen? is dat gewoon met 3 vingers, dubbel klikken zeg maar. en bij de 2e klik een bewegin up/down maken
Commandline FTW | Tweakt met mate
Klopt inderdaad! Dus twee keer tappen met 3 vingers en dan bij de 2e tap je vingers op het scherm houden en dan naar boven (zoom in) of naar beneden (zoom out) bewegen...himlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:29:
[...]
niet mijn iphone; je weet de iphoen user is dom(nofi)
zal zo direct proberen; bedankt. Dat dubbel-tappen? is dat gewoon met 3 vingers, dubbel klikken zeg maar. en bij de 2e klik een bewegin up/down maken
Heb het net nog even getest. Aangezien je grote iconen hebt moet je uitzoomen en dus:himlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:32:
indien ik die handeling uitvoer worden er toepassingen gestart
Dubbel tappen met 3 vingers, maar bij de 2e tap je vingers op het scherm houden en naar beneden bewegen.
Als er apps starten dan doe je het niet met 3 vingers! OF de zoom functie staat uit en is er iets anders aan de hand...
Werkt overigens alleen op de iPhone 3GS
[ Voor 5% gewijzigd door Flatwhite op 22-03-2010 15:38 ]
Dan doe je het niet goed en raak je met één van je vingers een icoontje van de een app. Zodoende worden er toepassingen gestart. Ga terug naar start en probeer het nogmaalshimlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:32:
indien ik die handeling uitvoer worden er toepassingen gestart
Edit: damnit..Burkan was me voor

[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 22-03-2010 16:00 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
ALS de zoom-optie daadwerkelijk aan staat dan zal er geen app starten!himlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:39:
jah maar het gehele scherm staat vol met icoontjes; ik raak altijd iets
1. Is het een 3GS?
2. Zo niet? Dan heb je een ander probleem....
3. Zo ja? Probeer het opnieuw.... Het MOET werken.
4. Werkt het toch niet...hou dan de home + power button TEGELIJK ingedrukt totdat je een Apple logo ziet. De iPhone wordt dan opnieuw opgestart...
[ Voor 9% gewijzigd door Flatwhite op 22-03-2010 15:42 ]
HA!himlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:50:
Het is geen -S variant

Vandaar dat het niet werkt!
Heb je al geprobeerd om te resetten door home + power knop ingedrukt te houden?
Je weet HEEL zeker dat het geen 3GS is? Je kan het zien aan de tekst op de achterkant van de iPhone. Als deze net zo 'glimt' als het Apple logo dan is het een 3GS. Glimt het niet en is het licht grijs dan is het een 3G.himlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:07:
biedt geen verbetering, wat kan er dan aan de hand zijn?
Weet je HEEL zeker dat de iPhone NIET is gejailbreaked? Indien de iPhone wel is gejailbreaked....is er niet een app geïnstalleerd die dit kan veroorzaken?
Uhhhh, dat boekje is er wel degelijk. In ieder geval geleverd bij mijn toestel. En daar staat duidelijk omschreven hoe de zoom-functie werkt met drie vingers.Hero Of Time schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:31:
Je moet het maar weten, het is weer typisch Apple om geen boekje met die functies bij een apparaat te voegen.
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Nou, dan niet bij mijn 3Gs, want het enige wat ik heb is wat informatie over de knoppen, over safari, de app store, cut/copy/paste en het 'inzoomen' door met 1 vinger op een stukje tekst te blijven. Ik kan de meuk wel inscannen als je 't niet geloofd (of foto van maken met de iphone), maar zo 'luxe' is het dus niet. Apple gaat blijkbaar er van uit dat alles zo vanzelfsprekend is.Donde schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:51:
[...]
Uhhhh, dat boekje is er wel degelijk. In ieder geval geleverd bij mijn toestel. En daar staat duidelijk omschreven hoe de zoom-functie werkt met drie vingers.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Verwijderd