Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help ik ben zo traag

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Verwijderd

Topicstarter
Help, ik heb een probleem waar ik niet uitkom.
Van mijn eigen (snelle) computer is de harde schijf kapot. Kan deze ook niet meer gebruiken. Ik heb van een vriend zijn oude computer gehad inclusief goede harde schijf. Aangezien zijn oude computer zeer traag is wil ik zijn harde schijf in mijn eigen computer plaatsen. Op het moment dat ik mijn computer (met andere harde schijf) opstart moet ik windows opnieuw activeren. Via internet gaat dit niet dus heb ik dit per telefoon geprobeert. Daar krijg ik te horen dat dit niet mag aangezien de windows versie op andere hardware geinstalleerd gaat worden. Hoe kan ik dit oplossen voordat ik oud wordt achter een trage computer.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

je eigen windows cd pakken en op je nieuwe schijf installeren...

Wabbawabbawabbawabba

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Dit is het Apple forum, weet je zeker dat het hier over een Apple computer gaat?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Over het activeren van Windows weten ze meer in Windows Clients, dus een move die kant op :)
ACS > WOS

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
<Spuit11-modus>

HDD formateren en je eigen Windows installatie erop uitvoeren.
Sowieso is het geen goed idee een bestaande installatie op compleet andere hardware te willen uitvoeren.

</Spuit11-modus>

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sorry dat ik zo laat was. :+

Bij je aanmelding heb je ook kunnen lezen in de Beleid en FAQ doorverwijzing dat we hier een paar kleine huisregels erop na houden. Een daarvan is:
Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie het Windows Clients - Beleid ook over.

Een andere is:
Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search

Voordat je een topic opent
De topictitel
De openingspost

Nu heb je wel een leuke titel gekozen, mar het is er wel een die ook een boel negatieve aandacht trekt, en bovendien moet je ook even opletten wáár je je topic neerzet.

Ik doe deze dicht, maar het staat je vrij het met een betere poging nog een keer te doen, en dan graag met in achtneming van bovenstaande puntjes :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.