Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Agenda integreren in word of excel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zou voor een team een agenda of dagboek moeten kunnen integreren in Word of Excel. Dit in Outlook kan ik niet gebruiken daar dit de server te zeer zou belasten. Iemand tips of suggesties.
Bedoeling is dat niet telkens alle data en maanden moeten aangemaakt doch dat ik een soort agenda heb waar wat tekst in verwerkt kan worden.

Met dank!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Waarom zou "een soort agenda waar wat tekst in verwerkt kan worden" de server te veel belast worden via Outlook?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb ook geen idee wat je nu precies bedoelt - en waarom 'gewoon Outlook' of 'gewoon Excel / Word' niet voldoet. Natuurlijk kan je naast zelf wat klussen obv MS Office ook een dedicated tool kopen. Bijvoorbeeld: een dagboek, klinkt als een blog. Waar voldoet dat of een of ander CMSje niet? Dat kan als het moet ook best rtf of csv uitpoepen als resultaat hebben.

Anway. Geef ajb even een stuk meer input dan nu het geval is, hier kunnen we zo weinig mee :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over een soort gebeurtenissenboek van al hun cliënten. Ik bedoel natuurlijk de mail-server

Verwijderd

Topicstarter
OPGELOST heb een opmaak gevonden bij Microsoft

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Puur uit nieuwsgierigheid: heb je een link naar dat template?

Overigens blijf ik er bij dat, gegeven je uitleg, Word/Excel niet de meest handige tools zijn. Maar dat zal aan mijn begrip van je vraag liggen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1