prijs/kwaliteit systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hallo, mijn vraag is eenvoudig (hoop ik):
Ik kan onderstaand systeem kopen voor 300 euro, is dat redelijk qua prijs-kwaliteit?
Alvast mijn dank!

Intel quad core q8200, geschikt voor 64-bits
Acer t671 kastje
4GB intern geheugen (type onbekend)
Nvidia Geforce 9800gt videokaart
250GB hardeschijf
Asus p5kpl-am moederbord
merk en type voeding onbekend
DVD brander
Cardreader
(incl. Windows 7, maar die had ik zelf toch al)

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Nou, voor 300 euro krijg je het niet gebouwd, zeker niet met een windows-licentie erbij (er even van uitgaande dat het een oem is)

Als ik de specs van jouw huidige bak bekijk is het een behoorlijke vooruitgang, al zou ik zelf wel de HD van je huidige bak bij de nieuwe erin zetten..

Bekijk anders eens Vraag een Aanbod: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/713 en check hier eens wat je voor 300 euro kunt kopen, dan weet je het snel genoeg lijkt me :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja, dat van die HD heb je gelijk in...was ik ook van plan.
Maarre...het hele feest gaat niet door want iemand anders was me al voor :/
Ik vind het niet heel erg, kan beter wat meer uitgeven realiseer ik me om te voorkomen dat ik over een jaartje of 2 weer tegen de grenzen aan loop ;)
Die link (bedankt) had ik al gecheckt. Om makkelijk ff een systeem werkend te kunnen zien en horen zoek ik het in de buurt (Groningen) en er bleef niet iets interessants over.
Ik blijf op m'n gemak rondneuzen, ook o.a. op Marktplaats.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica