Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voordien was m'n boxenset logitech z5500 aangesloten op m'n pc (stonden naast elkaar) met een 5.1 audiokaart. Nu staat m'n pc aan de overkant van de woonkamer, maar ik zou graag m'n boxenset nog gebruiken om muziek af te spelen. Boxenset kan niet dichter geplaatst worden. Aansluiting in pc is met 3 mini-jack.
Kan dit draadloos met de logitech Z5500 om muziek af te spelen vanaf m'n pc?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:44
De optie zit niet standaard op het speakersetje, je zal dus naar andere mogelijkheden moeten kijken... dat heeft dan dus ook niet perse met dat setje te maken, je wilt gewoon een wireless audioadapter... ik zou zeggen, speur de pricewatch eens af naar wireless audio-oplossingen.

Zoiets bijvoorbeeld: pricewatch: Sitecom WL-060 Wireless Audio Transmitter

Dit is dan alleen een stereo-adapter, maar eventjes zoeken en je vind ze vast ook voor 3x 3,5mm jack. Maar zoeken naar producten kan je prima zelf, het forum is er om problemen op te lossen.

[ Voor 17% gewijzigd door MicGlou op 22-03-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat ik er geen vind. anders zou ik het niet vragen of er iemand ervaring heeft met een Z5500 draadloos muziek op te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
ik had wel dit gevonden (niet in de pricewatch) maar weet niet of je thuis al een draadloos systeem hebt

maybe is dit toch nog wel nuttig
http://www.sondigo.com/sirocco/overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:44
ramonlambal schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:18:
ik had wel dit gevonden (niet in de pricewatch) maar weet niet of je thuis al een draadloos systeem hebt

maybe is dit toch nog wel nuttig
http://www.sondigo.com/sirocco/overview
Er zijn oplossingen te vinden in de pricewatch, zeker als het muziek betreft, want dat kan volstaan met een stereo transmitter. De TS moet alleen wat meer moeite doen, ik had met zoeken via de pricewatch en google bijvoorbeeld al binnen een minuut een handjevol resultaten. Merken als Sweex, Trust, Conceptronic hebben bijvoorbeeld allemaal oplossingen voor wireless audio. Er wordt op het forum toch wel van je verwacht dat je eerst zelf een beetje moeite doet en het een en ander uitzoekt; zoals even precies vertellen wat je exact wil en waar je zelf al naar gezocht hebt.