quote:
HLPDSK: Doe er je voordeel mee. Op deze manier maak je niet veel vrienden. en natuurlijk zullen er wel weer een paar tweakers zijn die vinden dat je het goed doet. Maar die willen gewoon een lekkere boterham met pindakaas van je.
Het ergste zijn nog die gasten die elke dag posten bij het stoute usertjes forum, en lopen te bedelen om brood en slotjes. Echt triest.
Hoi.
BansheeBoy Se
Ps:. ik weet dat hier een slotje op komt, maar mijn hart is gelucht en iedereen hier weet waar we aan toe zijn.
Jij blij! Waarom moet je dat nou weer melden. Ik erger me er vooral aan dat je hem "usertje" noemt, dat blijkt dat je zelf vol zit van kapsones. Kijk, dat vind ik nou weer typisch misbruik maken van de macht. Het is niet democratisch, de admins zijn niet door de tweakers gekozen, maar ze zetten wel overal een slotje op en zijn te NADRUKKELIJK aanwezig. Dat is niet de bedoeling. Wat dat betreft petje af voor Tom, die doet het goed en serieus, hij is niet zo nadrukkelijk aanwezig, en zijn grenzen zijn veel verder dan die van HLPDSK, de laatste tijd zie ik wel erg veel topics die door hem op slot zijn gegaan.Op donderdag 08 maart 2001 08:38 schreef HlpDsK het volgende:
Het zal jullie ongetwijfeld al opgevallen zijn dat TL niet meer post. Ik heb dit usertje vandeweek al het forum afgeschopt.
HLPDSK: Doe er je voordeel mee. Op deze manier maak je niet veel vrienden. en natuurlijk zullen er wel weer een paar tweakers zijn die vinden dat je het goed doet. Maar die willen gewoon een lekkere boterham met pindakaas van je.
Het ergste zijn nog die gasten die elke dag posten bij het stoute usertjes forum, en lopen te bedelen om brood en slotjes. Echt triest.
Hoi.
BansheeBoy Se
Ps:. ik weet dat hier een slotje op komt, maar mijn hart is gelucht en iedereen hier weet waar we aan toe zijn.
:{ ²