HlpDsK en slotjes!!!:(

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45
quote:
Op donderdag 08 maart 2001 08:38 schreef HlpDsK het volgende:
Het zal jullie ongetwijfeld al opgevallen zijn dat TL niet meer post. Ik heb dit usertje vandeweek al het forum afgeschopt.
Jij blij! Waarom moet je dat nou weer melden. Ik erger me er vooral aan dat je hem "usertje" noemt, dat blijkt dat je zelf vol zit van kapsones. Kijk, dat vind ik nou weer typisch misbruik maken van de macht. Het is niet democratisch, de admins zijn niet door de tweakers gekozen, maar ze zetten wel overal een slotje op en zijn te NADRUKKELIJK aanwezig. Dat is niet de bedoeling. Wat dat betreft petje af voor Tom, die doet het goed en serieus, hij is niet zo nadrukkelijk aanwezig, en zijn grenzen zijn veel verder dan die van HLPDSK, de laatste tijd zie ik wel erg veel topics die door hem op slot zijn gegaan.
HLPDSK: Doe er je voordeel mee. Op deze manier maak je niet veel vrienden. en natuurlijk zullen er wel weer een paar tweakers zijn die vinden dat je het goed doet. Maar die willen gewoon een lekkere boterham met pindakaas van je.
Het ergste zijn nog die gasten die elke dag posten bij het stoute usertjes forum, en lopen te bedelen om brood en slotjes. Echt triest.

Hoi.

BansheeBoy Se

Ps:. ik weet dat hier een slotje op komt, maar mijn hart is gelucht en iedereen hier weet waar we aan toe zijn.

:{ ²

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10

AntonT

One Ton!

Laat die HlpDsK toch eens zijn werk doen. Hij is degene die hier het vaakst op het forum is IMO en is daardoor soms wat vaker in de picture alstie iets sluit. Doe mij nou eens een LOL en laat 'm rustig zijn werk doen.

(en ja, ik als HGA van General Chat ben zeer blij dat we HlpDsK als modje hebben !)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Internet is geen democratie. Als de gang van zaken hier je niet bevalt, dan ben je vrij om te vertrekken.

Verwijderd

De user start een topic, en reageert er vervolgens niet meer in. Dat is vreemd. Maarja, als je gebanned bent kun je moeilijk reageren. Dus dat meld ik FF.

Dat jij overal een probleem van maakt is jouw zaak, maar daarom hoef je er nog geen topic in SG voor te openen.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:21

Destruction

(ex-)Automonteur

Ehm , HlpDsK : Dit is toch LA ?

No offence , maar ik denk , volgens mij vergist ie zich :)

Mzzls
pier

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 18:34 schreef pier het volgende:

Mzzls

pier
Of je leest het topic in SG |:(

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 08 maart 2001 18:34 schreef pier het volgende:
Nee, hij vergist zich niet. Stond eerst in SG... |:( |:(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Well how should i know , ik kom niet/nauwelijks in SG dus.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 18:42 schreef pier het volgende:
Well how should i know , ik kom niet/nauwelijks in SG dus.
Dat is jouw probleem dan. Je zou eens iets verder kunnen kijken dan je neus lang is.

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 08 maart 2001 18:12 schreef BansheeBoy Se het volgende:
quote:Het ergste zijn nog die gasten die elke dag posten bij het stoute usertjes forum, en lopen te bedelen om brood en slotjes. Echt triest.
Hmmmz, wie de schoen passe trekke hem aan... Waarschijnlijk mag ik me zo een gast noemen, want dit is idd wat ik doe.
Maar GoT is een forum dat niet alleen door Adjes voor Tweakers is, maar ook voor Tweakers en DOOR Tweakers.
Samen met mij is er een aantal GoT-verslaafden, deze zien dus vrij veel postings en weten dus wat er zich allemaal op GoT afspeeld. Als iemand dan een posting plaatst die gewoon niet door de beugel kan, wijzen 'wij' of de poster op zijn actie en/of schakelen een Adje in via SU. GoT wilt een gezond forum zijn en daar kan iedereen bij helpen.

Dan wil ik toch graag weten waarom dit als triest zou moeten worden betiteld... Niet dat het in mijn geval veel uitmaakt, want iemand die bijna 24/7 op GoT zit is per definitie natuurlijk niet helemaal 100% :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 08 maart 2001 18:43 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem dan. Je zou eens iets verder kunnen kijken dan je neus lang is.
wat zijn we toch vriendelijk hier tegen de members :(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het ergste zijn nog die gasten die elke dag posten bij het stoute usertjes forum, en lopen te bedelen om brood en slotjes. Echt triest.
Hmm, van jou kan ik me ook nog wat trieste postings herinneren... bijvoorbeeld hoe je kabel sneller kan maken door een Voodoo Banshee in je kaart (en kont) te stoppen.... dus wie is er hier nu triest en schijnheilig?

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[..]

Hmm, is het soms je bedoeling om alle GoT-ters zo spoedig mogelijk te verjagen? Je bent iig aardig op weg...

Zegt de term 'klantvriendelijkheid' je iets? En de term 'sociale vaardigheden'?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 18:47 schreef pier het volgende:

[..]

wat zijn we toch vriendelijk hier tegen de members :(
Niet echt hé .. maar je 1e post hier sloeg ook echt nergens op. Denk je nou echt dat ik niet weet in welk forum in post? Je reageert zonder dan eerst maar FF in SG te hebben gecheckt.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 08 maart 2001 18:48 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Hmm, is het soms je bedoeling om alle GoT-ters zo spoedig mogelijk te verjagen? Je bent iig aardig op weg...

Hehe ;) , go wildhagen go :P !

Verwijderd

[..]

Maak van elke mug een olifant. En bovendien heb ik al vaker gezegd dat ik geen vriendelijk persoon ben.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 08 maart 2001 18:49 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Niet echt hé .. maar je 1e post hier sloeg ook echt nergens op. Denk je nou echt dat ik niet weet in welk forum in post? Je reageert zonder dan eerst maar FF in SG te hebben gecheckt.
En hier moet ik serieus op in gaan ? sorry maar daar verspil ik mijn tijd niet aan. |:(

No ok.

Jij verwacht dus dat iedereen het hele forum ( +/- 10.000 posts ) door gaat lezen voordat ie zelf post ?

reken daar maar niet op.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

[..]

Hmmz HlpDsK was idd een beetje aan de botte kant, maar laten we wel wezen in het algemeen kan hij toch adrem reageren.

HlpDsK is het de tijd van de maand misschien :? :+

Heal the internet ...

Verwijderd

[..]

mee eens.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 18:52 schreef pier het volgende:

[..]

En hier moet ik serieus op in gaan ? sorry maar daar verspil ik mijn tijd niet aan. |:(

No ok.

Jij verwacht dus dat iedereen het hele forum ( +/- 10.000 posts ) door gaat lezen voordat ie zelf post ?

reken daar maar niet op.
Jij gaat er van uit dat ik iets verkeerd post. Maar het is in zo'n geval aannemelijk dat jij iets over het hoofd ziet. nl. dat dit dus al ergens anders is gepost. Dat is ook aannemelijk als je de 1e reactei van mij leest op de topicstarter.

Nogmaals, het is niet mijn probleem dat jij oogkleppen op hebt wat betreft het lezen van een topic.

Je 1e reactei voegt trouwens ook niks toe aan de discussie. Wat dat betreft had je net zo goed helemaal niks kunnen posten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
HlpDsk en ook Floris zijn super-actief in het plaatsen van slotjes en ik persoonlijk ben daar superblij mee. Ik post ongelooflijk veel in het SU-forum, overigens niet altijd terecht, en daar schaam ik me absoluut niet voor.

Complimenten voor de admins die al die meldingen in SU beoordelen en eventueel een slotje zetten!!! *D

Zo, genoeg geslijmd, mag ik nu een Warez-posting openen? >:)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb geen oogkleppen voor mijn ogen , en zoals je in mijn eerste reactie kunt lezen DACHT ik dat jij je vergiste .

sjezus , hoe ben jij mod geworden?
ja pa was zeker admin :(

Sorry maar hier wordt ik dus pissed van.

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 08 maart 2001 18:52 schreef pier het volgende:

[..]

reken daar maar niet op.
Nee, niemand verwacht hier van iemand dat je alle topics leest.
Echter als je een vraag stelt zoals:

Dan lijkt het mij wel dat je dat eerst ff checkt. Voordat je iemand beschuldigt (groot woord) dat er (mischien!) een fout is gemaakt. (NEE, ik verdedig hier niemand)

Verwijderd

[..]
Op donderdag 08 maart 2001 18:18 schreef RickJansen het volgende:
Internet is geen democratie. Als de gang van zaken hier je niet bevalt, dan ben je vrij om te vertrekken.
hm... hoezo bot...

Trouwens Rick je bent een lul..... ik heb zon posting nog niet eerder gedaan maar dit is zooooooo verschrikkelijk schijt hebben aan users.... moet dit nu ????
* Proxy 71 vindt dit zo jammer en snapt niet dat we niet op een iets vriendelijkere manier met elkaar door 1 deur kunnen :(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Uuhm de bedoeling van deze topic was,
1: Dat BansheeBoy Se zijn ei kwijt kon
2: Op een normale manier zijn argumenten aftikken.

Helaas is het een ja/nee spelletje geworden waarbij vriendelijkheid idd al lang verleden tijd is ;(

Helaas ga ik nu ff offline, maar deze topic zal ik zeker blijven volgen (zolang deze nog open is...)

Heal the internet ...

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 08 maart 2001 18:58 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Nee, niemand verwacht hier van iemand dat je alle topics leest.
Jij niet , HlpDsK wel.
Echter als je een vraag stelt zoals:
[..]

Dan lijkt het mij wel dat je dat eerst ff checkt. Voordat je iemand beschuldigt (groot woord) dat er (mischien!) een fout is gemaakt.
Ik beweer niet dat hij een fout maakt , ik dacht dat . lees dan GVD eerst !! :(
(NEE, ik verdedig hier niemand)
Da's deste beter , ik zou niet willen dat je betrokken raakt bij "De ruzie in LA"

Zo ik lees dad'lijk wat HlpDsK nog te zeggne heeft en dan ga ik weg , voordat ik een ban aan me broek heb hangen. :(

Erg klantvriendelijk hier :( , sjeezus .

Verwijderd

Ik verwacht niet dat je alles leest, maar wel dat je voordat je zo'n opmerking maakt FF checkt in SG.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:04

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ik ben geen modje, maar volgens mij raken we hier toch van de topic af. Slotjes zijn goed, vaak gaan er mensen te ver, maar toch moet ik zeggen dat het hier een half jaar geleden gezelliger was voor het hele gezeik om OF, SG en GoT-kroeg :'(
Ik vind het erg jammer, maar wat moet, dat moet!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 08 maart 2001 19:15 schreef HlpDsK het volgende:
Ik verwacht niet dat je alles leest, maar wel dat je voordat je zo'n opmerking maakt FF checkt in SG.
Ik ga toch niet in SG kijken als ik daar anders ook niet kom om vervolgens op jou te kunnen reageren ?

grow up man ! :(

Het is hier dus ook al verboden om te DENKEN dat iemand zich vergist |:(

De FAQ mag al wel aangepast worden , zo verschilt theorie met de praktijk hier :(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 08 maart 2001 19:15 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Ik ben geen modje, maar volgens mij raken we hier toch van de topic af. Slotjes zijn goed, vaak gaan er mensen te ver, maar toch moet ik zeggen dat het hier een half jaar geleden gezelliger was voor het hele gezeik om OF, SG en GoT-kroeg :'(
Ik vind het erg jammer, maar wat moet, dat moet!
Dit voegt niks toe aan de discussie tussen HlpDsK en mij ( Discussie is ook zwak uitgedrukt )

• AntonT

AntonT

One Ton!

Op donderdag 08 maart 2001 19:25 schreef pier het volgende:

[..]

Ik ga toch niet in SG kijken als ik daar anders ook niet kom om vervolgens op jou te kunnen reageren ?

grow up man ! :(

Het is hier dus ook al verboden om te DENKEN dat iemand zich vergist |:(
Grow zelf up!

Ik kan toch ook denken dat ik jou een eikel vind (voorbeeld), maar dat wil niet zeggen dat ik het forum daarmee ga belasten. Denken en doen zijn 2 hele andere dingen !

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Anton: Dat bedoel ik .

Ok , als ik niet weet dat dezse topic hier niet gepost is is het goed dat ze dat vertellen , maar niet op zo'n manier .

Verwijderd

blaat het gaat weer helemaal nergens over! alleen omdat iemand over de rooie gaat wordt dit topic geopend

• AntonT

AntonT

One Ton!

Volgens mij zijn we ook klaar met dit topic...

Zo niet, mail me dan maar ofzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.