Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
Zit verstopt onder de tab 'inventaris op je profielpagina: gallery: Tuxmaniac
Intentionally left blank
en hoe kan ik dingen toevoegen ? dat zie ik namelijk nergens ....
Ik kan ze daar wel verwijderen en aanpassen... maar niet aa nde lijst toevoegen.
Ik kan ze daar wel verwijderen en aanpassen... maar niet aa nde lijst toevoegen.
'Inventaris voor Meukalerts' uitklappen en dan klikken op 'bewerk lijst'
Intentionally left blank
Ik snap hem @crisp, al vond ik de oude manier makkelijker... kan er geen linkje meer bij de meuktracker artikels ?
Ik heb echter nog een vraag, hoe kan ik mijn Avatar aanpassen ?
Ik kan vinden waar ik mijn profiel foto kan aanpassen, echter niet mijn avatar...
Ik heb echter nog een vraag, hoe kan ik mijn Avatar aanpassen ?
Ik kan vinden waar ik mijn profiel foto kan aanpassen, echter niet mijn avatar...
Ik ben het met je eens dat dat makkelijker moeten kunnen 
offtopic:
Je avatar kan je hier aanpassen: http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
Je avatar kan je hier aanpassen: http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
Intentionally left blank
Sorry voor kick, maar ik krijg het niet voor elkaar om iets toe te voegen in de meukalerts. Ik zie namelijk alleen staan: "Wijzigingen opslaan" en niet "bewerk lijst".

Of kijk ik nou op de verkeerde plek?

Of kijk ik nou op de verkeerde plek?
Ja, je moet een product in je inventaris zetten en dan het vinkje 'meukalert' aanvinken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mjah, dan hoort nog steeds dat onderste lijstje niet leeg te blijven volgens mij.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik kan ook niet vinden waar ik Meuk items toe kan voegen. Niet op de pagina van het Meuk aertikel en niet onder de MeukAlerts (Inventaris). Ze hebben het goed verstopt.
Jeronim0
Hey ik krijg elke keer als er een nieuwe update is van de Catalyst driver een nette email.
Nu is redelijk handig voor een maandelijkse video driver, het zou veel handiger zijn voor software die niet periodiek uitkomt.
Zat te zoeken om mij zelf te abonneren op XBMC updates maar kan niet meteen vinden hoe ik dat zou moeten doen.
Na wat zoekwerk gevonden, maar het is best omslachtig om je ergens op te te abonneren
Zou handig zijn als er een abonnement knop zou komen om dat te doen.
En het geval dat ik steken blind ben, en die er wel al is, zou hij misschien beter in het Meuktracker I/O blokje op zijn plaats zijn.
Tenzij je eigenlijk niet wild dat mensen van deze functie gebruik maken
.
Nu is redelijk handig voor een maandelijkse video driver, het zou veel handiger zijn voor software die niet periodiek uitkomt.
Zat te zoeken om mij zelf te abonneren op XBMC updates maar kan niet meteen vinden hoe ik dat zou moeten doen.
Na wat zoekwerk gevonden, maar het is best omslachtig om je ergens op te te abonneren
Zou handig zijn als er een abonnement knop zou komen om dat te doen.
En het geval dat ik steken blind ben, en die er wel al is, zou hij misschien beter in het Meuktracker I/O blokje op zijn plaats zijn.
Zou het niet logies zijn om het eenvoudiger te maken door een knop te plaatsen op de betreffende pagina ?Crisp schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:58
Dat zit inderdaad nogal verstopt, zie ook Mail notificatie instellen in de meuktracker.
Deze is dus dubbel
Tenzij je eigenlijk niet wild dat mensen van deze functie gebruik maken
.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Dat is ook het plan ja, we zijn er alleen nog niet aan toegekomenplayer-x schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:27:
[...]
Zou het niet logies zijn om het eenvoudiger te maken door een knop te plaatsen op de betreffende pagina ?
Intentionally left blank
Vraagje, ik weet niet waar dit in de "te doen lijst" staat, maar een verhoging in prio zou welkom zijncrisp schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:40:
Dat is ook het plan ja, we zijn er alleen nog niet aan toegekomen
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Pagina: 1