Toon posts:

System Preferences problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik op mijn iMac (besturingssysteem Leopard) wat vage kuren. Zo werken bij het opstarten de knoppen op het (apple) toetsenbord voor volumeregeling en de iTunes controls niet meer. Om dit op te lossen ga ik dan naar System Preferences (opent gewoon), en dan naar Audio. Hier loopt de system preferences vast. Dit gebeurt bij meerdere onderdelen uit het system preferences, terwijl sommigen ook weer wel werken.

Waar kan dit aan liggen? Ik heb google al afgezocht maar kom vooral op pagina's waar windows users verbaasd opkijken dat hun volumeknopjes op het toetsenbord niet werken.

Alvast bedankt, het is erg vervelend als je niet meer in de system preferences kunt!

edit: merk net dat "About this Mac" ook niet meer werkt...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 11:02 ]

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Bij mij hetzelfde probleem!
Ook een probleem met mijn touchpad, heb een macbook pro 15" uit eind 2009. Je hebt functie om te vegen met 3 of 4 vingers om te bladeren en expose te gebruiken. Deze werken om een of andere mysterieuze reden ook niet :S

'Just a designerd'

Verwijderd

Topicstarter
Schopje?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

De permissies van je opstartschijf al gecontroleerd/rechtgetrokken?

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:25

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Misschien kan je hier iets mee, > PRAM en NV Ram Reset.

http://www.appletips.nl/h...vram-van-je-mac-resetten/

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount