Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 10:19
Ik heb voor mijn vriendin een neiuwe computer gekocht omdat we graag Borderlands samen speelden (op de oude draaide die niet zo lekker), maar ik zou nu graag ook andere spelletjes willen proberen. Ik heb bij mijn collega's wat titels gevraagd maar ik vroeg me af of er ergens op dit forum niet een grote lijst was met spellen die bij uitstek geschikt zijn voor Coop. Suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Tot nu heb ik shooters en RTS gespeeld met haar. Belangrijk is coop en niet tegenelkaar want ze vind het niet leuk om te verliezen.

Gespeeld:
Borderlands
Age of Empires III

Suggesties van collega's:
Ghost Recon series
Gears of War
Halo 2
?Warhammer Dawn of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Left 4 Dead (1&2), Serious Sam HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 10:19
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:50:
Left 4 Dead (1&2), Serious Sam HD
Serious Sam HD had ik zelf ook al bedacht. Ik heb vroeger SS helemaal grijs gespeeld in coop, dus deze is het aanschaffen hopelijk waard. L4D weet ik niet of mijn vriendin dat leuk gaat vinden.... moet je dat trouwens ook niet met 4 spelers spelen?

Ik had zelf trouwens op wikipedia een lijst gevonden, maar die is niet compleet:

Wikipedia: List of cooperative video games

Weet iemand of je Modern Warfare I kunt coopen? En hoe zit het met die oude Call of Duties. Die heb ik ook nog liggen.

Verder, ik heb thuis ook Dawn of War II liggen. Kan ik die coopen of heb ik daar een tweede DVD voor nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door filipy23 op 22-03-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Als je van hack & slash met RGP-elementen houdt en niet bang bent voor een beetje historie, zou ik zeggen: probeer Dynasty Warriors 4 (al ouder) of 6 (nieuwer)/Samurai Warriors 2 eens. Deze hebben al erg lang een fijne coop mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 10:53
Diablo 2
SvenCOOP, COOP mod voor Half Life 1
Synergy, COOP mod voor Half Life 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 16:19
Modern Warfare 2 kun je wel co-op spelen. Voor Dawn of War (als je die co-op kan spelen) zou ik gewoon op 1 PC een no-cd crack plaatsen. Volgens mij is dit gewoon toegestaan, aangezien je in het bezit bent van de originele game. Ik weet dan niet zeker of het dan wel werkt via lan, aangezien je dezelfde serial hebt, dus waarschijnlijk moet je hem dan 2x aanschraffen.

Verder is Left 4 Dead 2 echt super in co-op. Kan met 2 t/m 4 spelers ;).
Verder ben ik ook erg fan van Titan Quest, maar ik weet niet of jullie dit aanspreekt.
Ook Mercanaries 2 kan volgens mij in co-op, al heb ik dat nog nooit gedaan.
En misschien is Rainbow 6 Vegas 2 nog iets ;) die is ook erg goed te spelen + je ranked en kan daarmee wapens etc upgraden naarmate je verder gaat in het verhaal. Erg veel plezier mee gehad samen met wat vrienden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Company of Heroes.

Ietsjes ouder maar nog steeds 1 van de betere RTS-games. Je kan met minimaal 2 personen en maximaal 8 personen spelen. Coop is mogelijk tegen andere maar ook de CPU als tegenstander is mogelijk.

Bij de meeste gameshops liggen ze nu in de uitverkoop bakken voor nog geen 10 euro.

http://www.gamespot.com/s...act=convert&om_clk=search

En laat je niet misleiden door de leeftijd van het spel. Het ziet er nog steeds erg goed uit!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-10 15:59
Rainbow Six; Vegas en FutureCop LAPD (laatste is heeeeeeeeeeeeeeeeel oud :p)
Pagina: 1