[Sharepoint] Andere sharepointsite als default instellen*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Wij hebben op dit moment een sharepoint site draaien op windows 2k8. Nu willen we dit officieel gaan gebruiken echter zitten we met een 'klein' probleem. Naast onze sharepoint home directory hebben we een tijd geleden een aparte site aangemaakt. Wanneer we ons serveradres benaderen komt de 'default' home site tevoorschijn en staat onze aangemaakte site onder een tabblad naast home. Uiteraard willen we dat onze site als default tevoorschijn komt en dat de standaard home verdwijnt. Is hier een simpele oplossing voor?

Bij site instellingen heb ik inderdaad een optie om de home te verwijderen. Echter ben ik bang dat dat resulteert in een complete verwijdering van beide sites.

Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel nog eventjes aan - probeer een topic titel zoveel mogelijk te laten vertellen over de daadwerkelijke inhoud van je topic, dan heb je kans dat mensen je topic openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyrinian
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je zult van je site een topsite moeten maken. Een handige manier om dit te doen is met de STSADM-uitbreidingen van LaPointe. Deze kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Tyrinian, ik ga morgen even het een en ander proberen.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 11:11 ]