Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

winrmj32.rom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb laatst windows 7 geinstalleerd. Na wat dingen gedaan te hebben kreeg ik een foutmelding. Hij meld bij het opstarten dat winrmj32.rom bestand niet te op te starten is. Nu kan ik alles doen alleen internet hapert. Ik dacht ik installeer Chrome maar die laad helemaal niets...

Is er iemand die een oplossing heeft?

gr
Jeroen

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
even een paar vraagjes ;)

- Wat bedoel je met 'internet hapert'? Blijf hij laden? Start hij helemaal niets op?
- Heb je al een virusscan gedaait?
- Je zegt: 'na wat dingen gedaan te hebben'. De dingen die je gedaan hebt, kunnen die dit veroorzaakt hebben? Heb je software geinstalleerd die afkomstig is van 'minder legale' bronnen? Ik zag je andere topic over converteren van videobestanden, hoe kom je aan de progs die je daarvoor gebruikt?
- Staat er iets in de Windows logs?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb inderdaad wat videoproggies gedraaid. Wat freeware en een gekochte (xconverttodvd). Ik heb Avast al gedraaid en die heeft een virus ontdekt en verwijderd. Misschien wel dat bestand....

Explorer is erg instabiel. Klapt er uit op moment dat het te zwaar word. Chrome blijft gewoon laden en er gebeurd niks zeg maar.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
winrmj32.rom is geen Windows bestand. Het beste kan je terug gaan naar een restorepoint voor je problemen...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En als je het bestand verkeerd hebt opgeschreven (en het mogelijk winrm32) zou zijn, dan heb je nu inderdaad een bepaald bestand van Windows om zeep geholpen.

Restore/point lijkt me inderdaad een goed plan en anders, mogelijk, opstarten met je DVD en de Advanced Repair kiezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is een idee maar goed....dat betekent dat ik ook dat virus weer terug zet...toch?

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11 08:16
Ligt eraan van welke datum je restore punt hebt, maar het zou een goede mogelijkheid zijn ja.
Dus restoren zonder internetkabel erin, gelijk maar veilige modus en kijken of je wat kan vinden :)

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Verwijderd

Topicstarter
Thnx ik ga het eens proberen vanavond!

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb het geprobeerd...maar niet gelukt. euvel blijft hetzelfde. Iemand nog een idee??

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:19:
Nou heb het geprobeerd...maar niet gelukt. euvel blijft hetzelfde. Iemand nog een idee??
Je Windows 7 DVD is legaal, neem ik aan? Want anders kan ik wel redelijkerwijs concluderen dat 'ie misschien al geinfecteerd is en dus kan je herinstalleren wat je wil maar blijf je het probleem behouden.

Het enige wat ik zo snel kan bedenken (aangezien je nog niet veel geinstalleerd hebt staan waarschijnlijk), is gewoon format c en opnieuw beginnen?

Ow, kan je Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif gebruiken i.p.v. 2 posts achter elkaar neer te zetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Pagina: 1