Edit mig29 (22/3/2010 13:30 uur): De reactie van Xenon.nl staat inmiddels op het forum: Anoniem: 351452 in "Problemen met bestelling bij Xenon.nl *o...". Zoals te lezen is, is de situatie inmiddels opgelost.
Ik heb op 15maart een bestelling geplaatst en gelijk met Ideal betaald.
Na betaling kreeg ik een orderbevestiging.
Alleen de factuurgegevens en verzendinformatie kloppen niet, daar staat gewoon een ander naam en adres.
Bestelling klopte wel + bedrag.
Ik kwam er eigenlijk pas een paar dagen later achter.
Diverse mails gestuurd maar geen reactie.Kon ook geen tel.nr vinden.
Dit stond er trouwens bovenaan de orderbevestiging.
ALs ik trouwens de naam van de factuurgegevens bekijkt dan kan ik hem gewoon via google vinden,naam en adres komt overeen met google.
Wat kan ik nu gaan doen?Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Tnx
Ik heb op 15maart een bestelling geplaatst en gelijk met Ideal betaald.
Na betaling kreeg ik een orderbevestiging.
Alleen de factuurgegevens en verzendinformatie kloppen niet, daar staat gewoon een ander naam en adres.
Bestelling klopte wel + bedrag.
Ik kwam er eigenlijk pas een paar dagen later achter.
Diverse mails gestuurd maar geen reactie.Kon ook geen tel.nr vinden.
Dit stond er trouwens bovenaan de orderbevestiging.
tel.nr is dus fake.Bedankt voor uw bestelling via Main Website Store. Zodra uw pakket verzonden is, sturen wij u een email met een link om uw bestelling te volgen. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op via contact@vul_uw_email_in.com of telefonisch 0031 000 000000.
ALs ik trouwens de naam van de factuurgegevens bekijkt dan kan ik hem gewoon via google vinden,naam en adres komt overeen met google.
Wat kan ik nu gaan doen?Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Tnx
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 22-03-2010 13:32 . Reden: Aanvullende info beschikbaar ]
|2600k|Asus 290|