Een klein probleempje wat ik heb met de laptop van mijn vriendin. Op deze laptop staat zowel office 2003 als office 2007 geïnstalleerd. Normaal gesproken zou in die situatie een .doc bestand standaard openen in de laatste versie, word 2007 dus in dit geval. Dit is ook altijd zo geweest, tot ongeveer een maand geleden. Sindsdien openen .doc bestanden standaard in word 2003. Geen idee hoe dit ineens gekomen is. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om dit weer terug te krijgen.
ik heb geprobeerd om de extensie aan de laatste versie te koppelen maar dat werkt niet. Als je kiest voor 'openen met' bijvoorbeeld krijg je alleen de optie 'WINWORD'. Als je dan via bladeren naar de juiste versie gaat en je kiest die verandert er eigenlijk niets.
Ik heb het geprobeerd via de optie die genoemd worden op de site van microsoft: Informatie over het uitvoeren van meerdere versies van Office in combinatie met Office 2003 maar ook dat werkt helaas niet.
Heeft iemand een suggestie die ik even zou kunnen proberen?
ik heb geprobeerd om de extensie aan de laatste versie te koppelen maar dat werkt niet. Als je kiest voor 'openen met' bijvoorbeeld krijg je alleen de optie 'WINWORD'. Als je dan via bladeren naar de juiste versie gaat en je kiest die verandert er eigenlijk niets.
Ik heb het geprobeerd via de optie die genoemd worden op de site van microsoft: Informatie over het uitvoeren van meerdere versies van Office in combinatie met Office 2003 maar ook dat werkt helaas niet.
Heeft iemand een suggestie die ik even zou kunnen proberen?