Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dat is een grafische benchmark. Ik zocht naar een FPS viewer welke de frame per second weergeeft bij andere OpenGL accelerated software, zoals games, net zoals Fraps voor windows dat doet.
Dat tooltje die je me stuurde lijkt dat niet te kunnen.
Ik weet niet of het wat is voor games, maar in de Developer Tools van MacOS X (deze staan op de installatie DVDs) zitten ook een aantal graphics tools. Die vindt je in /Developer/Applications/Graphics Tools. De eerste is Quartz Debug, daarmee kun je in het Window menu een Framemeter starten:

Als die gestart is krijg je een zwevende snelheidsmeter op je scherm, die de framerate van de totale interface meet:

Verder is er een OpenGL Profiler. Die kan je aan een applicatie hangen, maar bij gebrek aan games hier kan ik het verder niet testen. Ik weet dus bijvoorbeeld niet of die net als fraps een cijfertje over je spel heen projecteert.

Als die gestart is krijg je een zwevende snelheidsmeter op je scherm, die de framerate van de totale interface meet:

Verder is er een OpenGL Profiler. Die kan je aan een applicatie hangen, maar bij gebrek aan games hier kan ik het verder niet testen. Ik weet dus bijvoorbeeld niet of die net als fraps een cijfertje over je spel heen projecteert.

Hier stond achterhaalde informatieā¦
Ah owke; zal het even proberen
Welke games hebben we het over, misschien dat deze engine eigen cvars hebben.
Zo hebben de idtech4 games com_showFPS 1
Zo hebben de idtech4 games com_showFPS 1
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Pagina: 1