• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Ik weet niet hoe het is begonnen maar, eerst deed de mediabox erg raar. Ik kreeg een scherm met daarin een keuze uit een aantal landen, daarna kwam de activeringscode. Na die code in te hebben gevoerd en op OK gedrukt te hebben kreeg ik weer die landenkeuze en het was eigenlijk gewoon een vicieuze cirkel. Daarna heb ik de mediabox van de stroom afgehaald, en nu flipt ie 'm helemaal. Hij start op, lampje gaat op rood, lampje gaat weg, alle lampjes gaan branden, alle lampjes gaan weg, rood lampje gaat branden enz. . Dit doet ie nu al 3 uur ofzo. Van de stroom afhalen heeft ook geen nut en op de afstandsbediening reageert ie ook al niet.

Ik begin er nogal simpel van te worden nu, weet iemand hoe je dit moet oplossen?

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wordt er geen firmware-update van de box via het UPC-netwerk uitgevoerd? Want als dat het geval is moet je de box gewoon een tijdje aan laten staan en het de tijd geven.

(heb zat set-op boxes + modems gezien die ogenschijnlijk in een eindeloze loop zaten, maar in werkelijkheid aan het updaten waren of in de aanloop daar naar zaten).

--------------
edit:
Sinds vanmorgen is wel erg lang. Lijkt me dan idd geen update. Sry, dan zou ik het ook niet weten. Misschien weten ze op het http://www.chelloo.com/ forum meer mocht je er hier niet uitkomen.

[ Voor 57% gewijzigd door temp00 op 21-03-2010 20:13 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• YoghurtO_o
Geen idee, want hij was dit al vanaf de ochtend aan het doen, lijkt me stug dat ie er zo lang over doet om te updaten. Ik heb 'm nu weer van de stroom afgehaald en met linkerpijltoets ingehouden weer opgestart, maar nu knippert het rode lampje alleen maar, zal wel aan het updaten zijn?

• YoghurtO_o
Ik zie trouwens dat iemand anders dit probleem ook al heeft gehad(een tijdje geleden) MP3-Junky in "UPC Digital TV - Deel 4"

[ Voor 37% gewijzigd door YoghurtO_o op 21-03-2010 20:00 ]

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:16
Heb exact 't zelfde gehad met m'n UPC mediabox. Belletje naar UPC en de volgende dag stond er een storingsmonteur op de stoep met een nieuwe :).

• YoghurtO_o
Net met UPC gebeld, krijg een vervangend toestel thuisgestuurd :)
Pagina: 1