Ik ben een beetje aan het prutsen met mijn TomTom One XL...
Als je zelf een stemmenbestand aanmaakt dan staan er in het VIF bestand 3 regels
en je hebt dan ook 3 bestanden nodig, het VIF bestand, het CHK bestand (met alle opgenomen audio) en een BMP
Echter stemmen die je van internet download (ook de home-made) hebben vaak geen BMP maar op je TomTom toch een plaatje en in het VIF bestand staan ook nog wat nummers.
Wie kan mij vertellen welke informatie er op elke regel staat?
en waarom sommige stemmen geen los BMP bestand hebben, maar toch een plaatje
alle downloadlinks die ik op internet vond verwijzen naar dezelfde site ghostwheel.de en alle links die ik tot nog toe heb geprobeerd zijn dood.
kan ik met win:viftool2 hetzelfde?
Als je zelf een stemmenbestand aanmaakt dan staan er in het VIF bestand 3 regels
en je hebt dan ook 3 bestanden nodig, het VIF bestand, het CHK bestand (met alle opgenomen audio) en een BMP
Echter stemmen die je van internet download (ook de home-made) hebben vaak geen BMP maar op je TomTom toch een plaatje en in het VIF bestand staan ook nog wat nummers.
Wie kan mij vertellen welke informatie er op elke regel staat?
en waarom sommige stemmen geen los BMP bestand hebben, maar toch een plaatje
Nederlands(NL) - Bram
data14.chk
Bram
2
6
101
4
oh ja... ik gebruik nu "win:viftool2" aangezien het me niet lukte om viftool ergens te downloaden.Nederlands(NL) - Eva
data15.chk
Eva
1
6
101
4
alle downloadlinks die ik op internet vond verwijzen naar dezelfde site ghostwheel.de en alle links die ik tot nog toe heb geprobeerd zijn dood.
kan ik met win:viftool2 hetzelfde?