Beste mensen, ben hier nieuw, weet niet hoe het allemaal werkt. Maar wie kan mij helpen met de volgende vraag: hoe stel ik mijn htc hd2 zo in dat ik de email daar kan verwijderen zonder dat hij het ook van de server verwijderd? Want dan kan ik uitgebreidere berichten daarna makkelijker via outlook bekijken!
eerste vraag.... hoe haal je de mail op? pop3, imap, exchange? en van wat voor server? gmail, internetprovider, werk.
Als we dat weten kunnen we er meer over zeggen
(maar naast dat er misschien wel een antwoord is op je vraag, waarom zou je dit willen?? een mailtje meer of minder staat toch niet in de weg, het is niet dat de HD2 weinig geheugen heeft..)
Als we dat weten kunnen we er meer over zeggen
(maar naast dat er misschien wel een antwoord is op je vraag, waarom zou je dit willen?? een mailtje meer of minder staat toch niet in de weg, het is niet dat de HD2 weinig geheugen heeft..)
[ Voor 36% gewijzigd door Prulleman op 22-03-2010 09:17 ]
Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan. Als ik op de HD2 de mailtjes verwijder, komen ze in mijn gmail onder de verwijderde mails. Wat ik nu doe is een tussenoplossing. Ik verwijder de mails die ik niet wil bewaren en laat de mails die ik wel wil houden staan. Na een paar dagen (dag of drie) zijn de mails in de HD2 weg en als het goed is blijven ze wel in gmail staan en dus ook later in Outlook.Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:05:
Beste mensen, ben hier nieuw, weet niet hoe het allemaal werkt. Maar wie kan mij helpen met de volgende vraag: hoe stel ik mijn htc hd2 zo in dat ik de email daar kan verwijderen zonder dat hij het ook van de server verwijderd? Want dan kan ik uitgebreidere berichten daarna makkelijker via outlook bekijken!
Maar ik hoop echt dat er een instelling is dat je ze wel van de hd2 kan verwijderen zonder dat ze op de server verdwijnen.
Uhmm dan is er een instelling verkeerd. Mijn HD2 is in het engels dus ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.
Wanneer je op het tabblad mail bent klik je inbox. Zodra je in de inbox bent klik je Menu--> Tools--> Options en dan je mail account.
Klik daarna op send/receive schedule en daarna advanced settings en dan kan je bij "When deleting messages": - Delete them off the server kiezen of Keep them on the server.
Dat zou denk ik moeten helpen.
Succes
Wanneer je op het tabblad mail bent klik je inbox. Zodra je in de inbox bent klik je Menu--> Tools--> Options en dan je mail account.
Klik daarna op send/receive schedule en daarna advanced settings en dan kan je bij "When deleting messages": - Delete them off the server kiezen of Keep them on the server.
Succes
Die laatste optie heb ik niet. Ik zie alleen de mogelijkheid om ze van de server te verwijderen of naar de serverprullenbak te verplaatsen. De optie om ze op de server wel te laten staan is niet zichtbaar en ook niet elders te vinden.MaakmeGek schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:31:
Uhmm dan is er een instelling verkeerd. Mijn HD2 is in het engels dus ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.
Succes
Ik gebruik overigens de laatste officiele rom 1.68 (geloof ik). Wellicht dat het aan de rom versie ligt?
Dat kan heel goed ik heb namelijk een Laurenties cooked rom. Misschien dat het daaraan ligt. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.micebec schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:29:
[...]
Die laatste optie heb ik niet. Ik zie alleen de mogelijkheid om ze van de server te verwijderen of naar de serverprullenbak te verplaatsen. De optie om ze op de server wel te laten staan is niet zichtbaar en ook niet elders te vinden.
Ik gebruik overigens de laatste officiele rom 1.68 (geloof ik). Wellicht dat het aan de rom versie ligt?
Pagina: 1