Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Assassin's Creed-geen volledig scherm na minimaliseren

Pagina: 1
Acties:

• Daan5000
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22-02-2018
Ik heb sinds kort Assassin's Creed (1) voor de PC (gekocht). Ik speel dit spel op een resolutie 1920x1080 op max. graphics.

Het spel werkt naar behoren totdat je het even minimaliseert (alt+tab) om bijvoorbeeld even te antwoorden op msn.
Het spel blijft werken maar komt in een Windows venster. Je kunt in dit venster blijven spelen maar als je muis te veel naar de rand van het scherm staat, en dan klikt ga je telkens naar het bureaublad of ander programma dat net achter het spel draait.
Ik weet dat ik AssassinsCreed_Dx10.exe moet starten om in full screen te spelen maar als je minimaliseert gaat hij toch automatisch naar een venster.
Omdat dit niet echt prettig is zoek ik hiervoor een oplossing als die er wel is.

Specs:
Intel Core I7 860 (pricewatch: Intel Core i7 860)
2x Zotac GeForce gtx275 SLI (pricewatch: Zotac GeForce GTX 275)

Alvast bedankt,
Daan

• karstnl
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-05 13:01
Ik heb het zelfde probleem, nooit echt naar een oplossing gezocht. Pakte mijn laptop erbij als ik even wilde internetten.

^^

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19-05 12:54
Al geprobeert weer te maximaliseren dmv alt+enter?

• Daan5000
quote:
karstnl schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:57:
Ik heb het zelfde probleem, nooit echt naar een oplossing gezocht. Pakte mijn laptop erbij als ik even wilde internetten.
Dan heb heb je misschien ook wat aan dit topic :)

Off topic: heb geen laptop :s

• Daan5000
quote:
Gammro schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:58:
Al geprobeert weer te maximaliseren dmv alt+enter?
Het werkt :) bedankt. Kende deze sneltoets nog niet. Vind het vreemd dat je wel via Alt+enter kunt doen maar dat het logo om te maximaliseren grijs is (dat het niet werkt).
Maar goed, mijn probleem is opgelost.

Nog een prettige zondag :)

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 29-04 15:10

PromoX

Flying solo

Omdat het een probleem betreft een tikje richting Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.

• Darkwand3r3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-03 17:59
Dit is trouwens iets wat regelmatig gebeurt in DX10 games. Alt+Enter werkt dan vaak wel.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True