Ik heb ongeveer een jaar geleden XP geïnstalleerd over mijn bestaande installatie heen, dus geen volledige installatie, weet niet hoe dat exact heet, maar zonder eerst te formatteren dus. Nu staan er op C eik 2 Windows mappen, 1 heet gewoon WINDOWS, de andere WINDOWS.0. Ik neem aan dat 1 van de 2 nu soort van overbodig is geworden maar is dat ook zo en zo ja, kan ik die map zomaar handmatig deleten (i.v.m. ruimtegebrek)?
Als ik naar de eigenschappen van beide mappen kijk zie ik dat de eerste vandaag nog gewijzigd is, de tweede vorig jaar april voor het laatst. Daarmee lijkt het me waarschijnlijk dat de eerste de huidige map is en de tweede de overbodige maar dat zou ik graag eerst even bevestigd hebben voor ik ineens niet meer kan opstarten.
.
Als ik naar de eigenschappen van beide mappen kijk zie ik dat de eerste vandaag nog gewijzigd is, de tweede vorig jaar april voor het laatst. Daarmee lijkt het me waarschijnlijk dat de eerste de huidige map is en de tweede de overbodige maar dat zou ik graag eerst even bevestigd hebben voor ik ineens niet meer kan opstarten.