Kan website niet openen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik bij mij thuis op mijn macbook de pagina http://www.trumpetherald.com probeer te openen, krijg ik een linux testpage te zien. Voor zover ik heb uitgevonden geldt dit alleen voor deze pagina.
De pagina zelf heeft hier volgens mij niets mee te maken, want als ik deze op de universiteit open, doet ie het gewoon. Bij mijn ouders idem dito.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik ben al bij Telfort langsgeweest, maar die weten het niet. De helpdesk kwam na 30 minuten a 30 eurocent per minuut met het geniale antwoord: "Het zal wel aan een instelling in je browser liggen, maar wat voor instelling weet ik niet".

Ik heb dus een macbook, als browser gebruik ik Safari, maar met Firefox heb ik hetzelfde probleem
Mijn internetprovider is Telfort
Een screenshot van de testpage vind je hier: http://pici.se/p/SkHAjAoKd/?size=fullsize

Als iemand suggesties heeft, zou ik erg dankbaar zijn. Deze pagina is best belangrijk voor mijn beroepsgroep, dus ik wil deze graag thuis gewoon kunnen bekijken.

Alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
En wat als je een andere dns server instelt, zoals OpenDNS: 208.67.222.222?

Alvast voor als je niet weet waar je dat instelt: https://store.opendns.com/setup/device/windows-xp/

[ Voor 40% gewijzigd door damnengineer op 21-03-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
Hier doet 'ie hetzelfde, ook telfort. Als ik 'm ping kom ik bij ip-adres 72.10.47.52 uit, ook via andere DNS servers van bv Google. Via OpenDNS kom je op een vangpagina terecht. Kijk anders eens via een machine waarop het wel werkt wat het ip-adres is waaop de site draait.

[ Voor 123% gewijzigd door Nielson op 21-03-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Hier werkend en ping komt bij het zelfde ip-adres uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Amelandbor schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:26:
Hier werkend en ping komt bij het zelfde ip-adres uit.
Zelfde hier met ziggo, maar ik vermoed dat TS nu helemaal geen pagina's meer kan openen aangezien het erg stil is ;) .

Hij kan ook nog proberen de complete url in te kloppen: http://www.trumpetherald.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de dns veranderd, zowel op mijn mac, als op de router waarmee ik verbinding maak. Dit heeft helaas niet geholpen.
Wat het pingen betreft, ik heb via bluetooth connectie met mijn telefoon gemaakt (vodafone) en daarmee gepingd, maar het ip-adres is hetzelfde als met mijn Telfort connectie. Als ik met mijn telefoon-connectie ga browsen, kan ik de site wél openen.

Ik vind dit behoorlijk vreemd allemaal. Je zou dus zeggen aan de hand van bovenstaande gegevens, dat het probleem bij mijn router ligt, maar wat zou ik daar dan aan moeten veranderen?

(voor de compleetheid: mijn router is een Zyxel P-2602HW-D1A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met deze link krijg ik een mooie "Forbidden" pagina...
Apache/2.0.46 (Red Hat) Server at www.trumpetherald.com Port 80
Met dit nog in beeld.

(met de "/index.php link bedoel ik natuurlijk)

En wat het langzaam antwoorden betreft: Ik had niet gedacht dat jullie zo snel zouden reageren ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Kun je 'm wel openen via deze proxy: http://www.hidemyass.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja! Dat werkt!
Betekent dit iets speciaals, of moet ik nu gewoon voortaan via deze proxy de site bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:19:
Ja! Dat werkt!
Betekent dit iets speciaals, of moet ik nu gewoon voortaan via deze proxy de site bekijken?
Je kunt het even aankijken, je hebt kans dat het zichzelf oplost als ze wat DNS updates uitvoeren. Via een proxy de site benaderen is alleen maar een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
Maar het gekke is dat de domeinnaam bij de mensen waarbij het niet werkt naar heztelfde ip-adres verwijst als bij de mensen waarbij het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh. Die "Forbidden" wijst dus op een restrictie op basis van het ip-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Dat doet mij inderdaad vermoeden dat het een server sided probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem bestaat inderdaad al een tijdje. Ik denk nu een maand of 7. Ik heb de website altijd op school bekeken, maar ik was nu op zo'n punt dat ik het gewoon zat was, vandaar mijn vraag.
Ik weet alleen niet echt wat ik hiermee nu aan moet. Bij de Telfort winkel gaat dit boven hun pet, en bij het klantenservicenummer ben ik ook al een keer zonder antwoord teruggestuurd. En dan komt daar nog bij dat ik het een soort van principiële zaak vind om niet 30 eurocent per minuut te gaan betalen, voor een probleem wat totaal niet mijn fout is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:17:
Het probleem bestaat inderdaad al een tijdje. Ik denk nu een maand of 7. Ik heb de website altijd op school bekeken, maar ik was nu op zo'n punt dat ik het gewoon zat was, vandaar mijn vraag.
Ik weet alleen niet echt wat ik hiermee nu aan moet. Bij de Telfort winkel gaat dit boven hun pet, en bij het klantenservicenummer ben ik ook al een keer zonder antwoord teruggestuurd. En dan komt daar nog bij dat ik het een soort van principiële zaak vind om niet 30 eurocent per minuut te gaan betalen, voor een probleem wat totaal niet mijn fout is...
Maar waarschijnlijk ook niet de fout van Telfort. Het lijkt er op dat er aan de serverkant de IP range van Telfort tegen wordt gehouden. Een mailtje sturen naar de beheerder van de site kan wellicht wat meer licht schijnen op de zaak.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:47
Kan het niet te maken hebben met het feit dat je op een server uit komt met virtual entries en dat je een firewall (of een stukje software) hebt die deze informatie weg filterd

Hierdoor zouden sites die op een dedicated server werken gewoon bereikbaar zijn, maar virtual servers niet ?
Pagina: 1