Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik op een computer windows helemaal opnieuw geinstalleerd naar:

Windows XP Home Edition Service Pack 1

De computer stamt af uit de prehistorie ofzo dus ik kon er niets beters van maken want dat slikt ie niet..
oa maar 128 MB Ram geheugen etc...

En het probleem is dus dat ik alles goed heb kunnen installeren, drivers oke, antivirus oke, alleen ik heb nu nog het probleem dat ik .pdf bestanden niet kan lezen omdat ik geen adobe reader heb, deze heb ik geprobeerd te downloaden alleen ik kan m niet vinden op de adobe site, SP2 en 3 staan er wel in maar SP1 ontbreekt.. Ik heb bij de minimum requirements wel kunnen vinden dat Adobe Reader 7 wel SP1 ondersteund alleen ik kan hem nergens vinden :?

Weet iemand waar ik deze kan downloaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
oldversion.com? of gewoon een alternatief voor Adobe Reader gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:02
waarom installeer je niet SP3 voor Windows XP :?

toegegeven het duurt even (met 128mb ram :P ) maar het is de moeite waard :)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt k kende die site niet maar t werkt thanks!!

probleem opgelost!

@Powershell

Kan niet want zoals ik al zei er zit prehistorische hardware in dus dat trekt ie niet

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Powershell schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:55:
waarom installeer je niet SP3 voor Windows XP :?
Lijkt mij ook de meest zinvolle oplossingsmethode.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Als ik je een tip mag geven: installeer gewoon de gratis Foxit PDF-reader en niet die walgelijke, bloated Adobe reader. Echt sorry hoor, maar wat een smerig onding is dat vol met overbodige troep.

http://download.cnet.com/...4-10313206.html?tag=mncol

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:05
Kan niet want zoals ik al zei er zit prehistorische hardware in dus dat trekt ie niet
Hoezo, heeft SP3 dan hogere hardware eisen? Zonder SP3 en de andere updates heb je veel meer kans dat je pc binnen afzienbare tijd helemaal onwerkbaar traag wordt door de vele spyware/virussen en andere rommel waar je extra vatbaar voor bent. Als je slim bent pak je trouwens nLite, slipstream je SP3 in je source en sloop je overbodige dingen uit je Windows, houd je een lekker soepel maar toch veilig systeem over.
Pagina: 1