Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Het zit zo, donderdag nieuwe behuizing gehaald (Antec P180 Mini).

Gister mijn systeem overgebouwd. Goed, dus opstarten en het werkt allemaal nog :)

Het gekke is alleen dat de bovenste fan (Antec Big Boy 200) ratelt. Het klinkt een beetje alsof een kabel de bladen van de fan zachtjes raakt, maar ik ben die fan al 3x nagelopen en dat is niet het probleem.

Het geluid komt weg bij de motor van de fan. Is hier zelf nog wat aan te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Misschien klein beetje smeerolie? Een ratelende fan is meestal echter einde verhaal, er bestaan wat 'lapmiddeltjes' zoals olie maar ga er maar van uit dat het steeds terug komt/erger wordt.

Ik zou even terug gaan met de behuizing naar je leverancier. Die kan dan de fan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Das mooi klote. Die kast is net 2 dagen oud. Ik had verwacht wat fatsoenlijks te kopen. Naja, ik zal antec eens mailen.

bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Waarom Antec mailen? Gewoon terug naar waar je hem gekocht hebt.
En kapotte spulletjes gebeuren bij iedere fabrikant, da's geen reden om Antec 'niet fatsoenlijk' te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
woelders schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:43:
Waarom Antec mailen? Gewoon terug naar waar je hem gekocht hebt.
En kapotte spulletjes gebeuren bij iedere fabrikant, da's geen reden om Antec 'niet fatsoenlijk' te noemen.
Ik hoop dat ik mijn systeem niet weer hoef uit te bouwen en dat ze misschien direct die fan kunnen leveren. En idd, dat was wel wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
gewoon antec nederland/europa even mailen , desnoods stuur je de oude bigboy op

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik verwacht dat Antec je wel een nieuwe Big Boy kan leveren, je kan ze immers ook los kopen: http://www.antec.com/Europe/Detail.bok?no=513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
dat is gek. Ik heb precies hetzelfde al een week. Ik had het ongeveer sinds de laatste keer dat ik mijn pc open had gemaakt dus ik dacht er zal wel een kabeltje voor hangen. Maar het lijkt me eerlijk gezegd sterk aangezien ik alle kabels heb weggewerkt naar achteren. Het zijn dus of 1 van mijn 2 Nexus PWM's of 1 van mijn 2 Bequiet silent wings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Ik heb een filmpje gemaakt over wat ik bedoel. Let op dat je het geluid wat harder zet.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ScnXCztrEtA]
Pagina: 1