lg42sl9000 + HLB54S

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb deze week de 42sl9000 aangeschaft samen met de soundbar van LG HLB54S. Top tv maar ik krijg maar geen geluid uit de bar. Ik heb de HDMI kabel aangesloten (dat is beeld toch?) en een rode optisch kabel. Nu zit die stekker niet echt lekker erin, alsof hij er elk moment uit kan vallen. Hoort dit of heb je meerdere soorten kabels? ik heb deze van de verkoper erbij gekregen.

Kortom: help!!!

hoe moet ik de boel instellen en waar kan ik dit lezen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 15:56

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Kijk eens even in de gebruiksaanwijzing, daar staat het waarschijnlijk gewoon in.

De tv heeft digitale audio uit (s/pdif) en de soundbar heeft digitale audio in (s/pdif). Dat doe je dus goed. Als de stekker los zit, moet je kijken of je hem niet verkeerd er in hebt gestopt (draai hem bijvoorbeeld eens 90* en probeer het nog eens), of dat je hem beter moet aandrukken. Eventueel zou het kunnen dat je bij de instellingen van je tv nog de externe audiouitgang moet aanzetten.

[ Voor 71% gewijzigd door Mr.Qips op 21-03-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:39

FeaR

In GoT we trust

Zoals ik het hier zie is de HLB54S een soundbar met ingebouwde Blu-ray speler. Dus in principe zou een enkele HDMI kabel van de HDMI OUT van de HLB54S naar een HDMI IN van de LG 42SL9000 voldoende moeten zijn. Beeld gaat dan naar de tv en de audio komt dan uit de soundbar. Dus waarom heb je die optische kabel er dan ook nog bij?

Mocht het bijvoorbeeld zijn om van analoge tv of ingebouwde digitale tuner geluid te hebben, een optische stekker past maar op één manier in de ingang (of uitgang). Het is dus een kwestie van goed kijken hoe de stekker moet. Een optische stekker is veelal goed vast..

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There is new firmware to HLB54s from polish LG service V.HB.8.06.066.B this firmware resolve problems with WiFi and IP address in firmware V.HB.8.06.050.B

http://www.megaupload.com/?d=U0OOHHWK