Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de markt van de mobiele telefoos totaal niet te vergelijken heb ik jullie hulp nodig.
Als eerste wat ik absoluut zoek in mijn smartphone.

Ik wist trouwens niet waar deze moest, aangezien ik geen voorkeur heb voor een bepaald besturingssysteem, omdat het mijn eerste smartphone is

- MP3 speler (waar ik extern/intern intotaal 16gig in moet kunnen stoppen, omdat hij me ipod touch ook gaat vervangen)
- Ook goed filmpjes op moet kunnen kijken (dit kan gaaan van youtubefilmpjes, tot gewoon een normale film)
- Batterijduur (deze moet oké zijn, elke dag aan de oplader vind ik iets te veel)
- Internet (heeft elke smartphone wel denk ik)

Daarnaast hoorde ik iets over dat Android een ding heeft, als mijn internet op mijn laptop weg valt dat ik dan gewoon verder mobiel kan internetten op me laptop?
Is dat waar?
Tethering: Internet sharing through USB (Jawel!)? dat dit het is?
Als dat kan, heeft dit liefst wel mijn voorkeur

Mijn vraag voornamelijk,
Welk systeem nemen?
Windows/ Non-based windows (Nokia N97 ofzoiets)/ Android

IK WIL NIET DE IPHONE

Wat mij niet uitmaakt isj:
- camara, zit er toch op maar hoeft niet supergoed te zijn
- wat voor een toetsenboard
Blackberry kan dus wel, alleen ik vind het scherm voor mijn gevoel bij een bold 9700? als ik het goed zeg te klein.
En er komt nu ook die Blackberry storm uit, maar die is dus slecht.

Ik was ook naar de winkel gegaan en daar hadden zij mij eerst de HTC Legend aangeraden. Erg mooi toestelletje, nadeel de slechte batterij.
Nu is er ook de HTC Desire? die mij dan ook nog wel een geschikte kandidaat lijkt.
Of miss weten jullie een andere telefoo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 12:08 ]

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Tja... Batterijduur is een betrekkelijk begrip. Als je hele films gaat zitten kijken gaat het harder met de batterijen dan wanneer je de telefoon standby in je zak hebt zitten.

Ik zou in elk geval kijken naar telefoons met een groot scherm:
HTC desire
Google Nexus1
Motorola Milestone
Dit zijn Android telefoons. Sinds ik over ben naar Android houd ik de Windows Mobile markt niet meer in de gaten. Mocht je dat toch willen overwegen dan lijkt het me handig te wachten tot na de zomer WinMo7 uitkomt. Naar mijn mening is nu nog investeren in windows 6.1 of 6.5 zonde.
Overigens ben ik zelf een tevreden HTC Legend gebruiker, maar als ik serieus filmpjes zou willen kijken op mijn telefoon (Ik kan me echt niet indenken waarom ik dat zou willen, overigens), dan zou ik een groter scherm willen.

Misschien kun je nog iets met de Nokia N900 met zijn Maemo-systeem, maar dan zul je even door het desbetreffende topic moeten bladeren.

Je wilt pertinent geen Iphone zeg je... Komt dat omdat de Iphone moeilijk doet over tethering? Het zal met de Ipad wel niet anders zijn dan, maar die kun je ook nog overwegen.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
Het android is dus op dit moment het beste qua besturingssysteem wat er is?

Het is btw niet heel boeiend om films erop te kijken, heb ook nog een minilaptopje. Maar ik wil deze optie er gewoon ophebben.
Ik heb zelfs een ipod touch en daar vond ik het ideaal om af en toe is filmpje of serie te kijken.

De reden dat ik geen ipod wil is omdat ik het gewoon beetje gehad heb met het merk :G + iedereen heeft tegenwoordig een iphone.

HTC zijn dus op dit moment de betere smartphones? (kan ik dat concluderen uit je post?)

Dan heb je namelijk nog de HTC HD2
HTC Legend
HTC Desire

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Nokia 5800, Nokia X6, Nokia N97.
Tethering (Nokia PC Suite/OVI Suite vereist)
Accuduur is prima, kan zo een paar dagen zonder lader.
X6 heeft 32GB geheugen, 5800 en N97 als het goed is 8, maar das een kwestie van een extra MicroSD kaartje kopen.
Filmpjes zijn geen probleem.
5800 en X6 hebben on-screen keyboard, N97 heeft een uitschuifkeyboard.
En uiteraard alle 3 internet met 3.5G support.(HSDPA)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Of je loopt gewoon een telefoonwinkel binnen en je loopt even een rondje. Aangezien zowel Nokia (Symbian) als HTC (Win Phone, Android) voldoen aan je eisen. Met dat gegeven kan je toch een flink lijstje maken :)

- Nokia X6
- Nokia N97 (mini -> 8gb)
- HTC HD2
- HTC Hero
- HTC Legend *
- HTC Desire *
Zelfs ook nog tot de mogelijkheid:
- Samsung Galaxy *
- Samsung Omnia 2/Qwerty/Pro *
- Sony Ericsson Vivaz (Pro)
- Sony Ericsson X2
- Sony Ericsson X10
- Sony Ericsson Satio
- Samsung i8910HD (uitlopend toestel) *

* = AMOLED schermen, goed voor je accuduur en uiteraard kleuren kwaliteit

[ Voor 21% gewijzigd door N1ckk op 22-03-2010 07:50 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We willen je best helpen met het kopen van een telefoon, maar we verwachten specifieke vragen. Het platform wat je wilt gebruiken (Windows, Android, Symbian) kun je zelf bepalen aangezien jij het beste weet wat je lekker vindt werken, en tevens kun je alles over de verschillende telefoons vinden door in de verschillende fora hier te kijken, en de telefoons op te zoeken in de Pricewatch.

Bepaal eerst wat je wilt, wat je uit wilt geven, zoek bijbehorende modellen, lees reviews en ervaringen... en als je er dan nog niet uitkomt kun je hier aankloppen, maar dan wel met specifieke vragen. Omdat dit topic dus niet aan ons beleid voldoet gaat het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.