Aangezien de markt van de mobiele telefoos totaal niet te vergelijken heb ik jullie hulp nodig.
Als eerste wat ik absoluut zoek in mijn smartphone.
Ik wist trouwens niet waar deze moest, aangezien ik geen voorkeur heb voor een bepaald besturingssysteem, omdat het mijn eerste smartphone is
- MP3 speler (waar ik extern/intern intotaal 16gig in moet kunnen stoppen, omdat hij me ipod touch ook gaat vervangen)
- Ook goed filmpjes op moet kunnen kijken (dit kan gaaan van youtubefilmpjes, tot gewoon een normale film)
- Batterijduur (deze moet oké zijn, elke dag aan de oplader vind ik iets te veel)
- Internet (heeft elke smartphone wel denk ik)
Daarnaast hoorde ik iets over dat Android een ding heeft, als mijn internet op mijn laptop weg valt dat ik dan gewoon verder mobiel kan internetten op me laptop?
Is dat waar?
Tethering: Internet sharing through USB (Jawel!)? dat dit het is?
Als dat kan, heeft dit liefst wel mijn voorkeur
Mijn vraag voornamelijk,
Welk systeem nemen?
Windows/ Non-based windows (Nokia N97 ofzoiets)/ Android
IK WIL NIET DE IPHONE
Wat mij niet uitmaakt isj:
- camara, zit er toch op maar hoeft niet supergoed te zijn
- wat voor een toetsenboard
Blackberry kan dus wel, alleen ik vind het scherm voor mijn gevoel bij een bold 9700? als ik het goed zeg te klein.
En er komt nu ook die Blackberry storm uit, maar die is dus slecht.
Ik was ook naar de winkel gegaan en daar hadden zij mij eerst de HTC Legend aangeraden. Erg mooi toestelletje, nadeel de slechte batterij.
Nu is er ook de HTC Desire? die mij dan ook nog wel een geschikte kandidaat lijkt.
Of miss weten jullie een andere telefoo
Als eerste wat ik absoluut zoek in mijn smartphone.
Ik wist trouwens niet waar deze moest, aangezien ik geen voorkeur heb voor een bepaald besturingssysteem, omdat het mijn eerste smartphone is
- MP3 speler (waar ik extern/intern intotaal 16gig in moet kunnen stoppen, omdat hij me ipod touch ook gaat vervangen)
- Ook goed filmpjes op moet kunnen kijken (dit kan gaaan van youtubefilmpjes, tot gewoon een normale film)
- Batterijduur (deze moet oké zijn, elke dag aan de oplader vind ik iets te veel)
- Internet (heeft elke smartphone wel denk ik)
Daarnaast hoorde ik iets over dat Android een ding heeft, als mijn internet op mijn laptop weg valt dat ik dan gewoon verder mobiel kan internetten op me laptop?
Is dat waar?
Tethering: Internet sharing through USB (Jawel!)? dat dit het is?
Als dat kan, heeft dit liefst wel mijn voorkeur
Mijn vraag voornamelijk,
Welk systeem nemen?
Windows/ Non-based windows (Nokia N97 ofzoiets)/ Android
IK WIL NIET DE IPHONE
Wat mij niet uitmaakt isj:
- camara, zit er toch op maar hoeft niet supergoed te zijn
- wat voor een toetsenboard
Blackberry kan dus wel, alleen ik vind het scherm voor mijn gevoel bij een bold 9700? als ik het goed zeg te klein.
En er komt nu ook die Blackberry storm uit, maar die is dus slecht.
Ik was ook naar de winkel gegaan en daar hadden zij mij eerst de HTC Legend aangeraden. Erg mooi toestelletje, nadeel de slechte batterij.
Nu is er ook de HTC Desire? die mij dan ook nog wel een geschikte kandidaat lijkt.
Of miss weten jullie een andere telefoo
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 12:08 ]