OK, ik ben stom ,maar waar haal ik in RDS lite vandaan, ik zoek me een breuk en nog steeds niets. 4.6 zeg maar
Verwijderd
Ik zou niet weten wat RDS-lite is en wat je ermee kan/wil doen maar een beetje googlen bracht mij redelijk ver.timacaro schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:45:
OK, ik ben stom ,maar waar haal ik in RDS lite vandaan, ik zoek me een breuk en nog steeds niets. 4.6 zeg maar
Hmmm.. Ben nu bijna in staat om in google te duiken omdat ik zo benieuwd ben wat RDSlite is en wat ik ermee moet. 
Edit:
Moet het perse 4.7 zijn? Ik kom allerlei versies tegen, maar 4.5.7 is de meest recente.
Overigens verwachtte ik dat het iets te maken had met FM radio ontvangst, maar het is een Flash-tool, klopt dat?
Link
Edit:
Moet het perse 4.7 zijn? Ik kom allerlei versies tegen, maar 4.5.7 is de meest recente.
Overigens verwachtte ik dat het iets te maken had met FM radio ontvangst, maar het is een Flash-tool, klopt dat?
Link
[ Voor 57% gewijzigd door JvW op 21-03-2010 12:25 . Reden: toch nog behulpzaam proberen te zijn ]
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Wij verwachten wel wat inzet voordat je hier een vraag plaatst. Je topicstart wekt nou niet bepaald de indruk dat je zelf moeite hebt gedaan om het probleem op te lossen. Hoe je een goede topicstart maakt kun je in het algemeen beleid nalezen.
Omdat deze topicstart niet voldoet aan onze eisen gaat deze op slot
Omdat deze topicstart niet voldoet aan onze eisen gaat deze op slot
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dit topic is gesloten.
![]()